Forbedre hele kundeoplevelsen fra udbud til mersalg
I kan samarbejde og arbejde mere effektivt med entreprenører og underleverandører. SuperOffice hjælper bygge- og anlægsfirmaer med at systematisere og automatisere hele byggeprocessen.
Tusindvis af glade kunder
SuperOffice CRM til bygge- og anlægsbranchen
-
Kunde- og projektoverblik
Et omfattende og gennemskueligt overblik over information om nøglekunder og projekter ét sted. Med et enkelt klik får alle medarbejdere i virksomheden et komplet overblik over sine kunder og projekter.
-
Håndtering af dokumenter
Strenge standarder for branchen kræver et system til håndtering af dokumenter. Når I bruger SharePoint Online, kan I udnytte funktionaliteten i Office 365 til at samarbejde, versionere og dele dokumenter med eksterne parter.
-
Håndtering af sager/tickets
Et miljø præget af højt tempo kræver et system, der kan håndtere forandringsledelse. I kan strukturere alle indkommende henvendelse baseret på sagstype, kunde og projekt – såvel som automatisere standardprocesser.
-
ERP integration
Ved at integrere med jeres ERP system kan I få indsigt i projektdata, ordreinformation, fakturaer, timeforbrug og anden økonomisk information, som kan deles med alle i virksomheden fra én central platform.
-
Nøgletal og KPI’er
Adgang til nøgletal og KPI’er fra alle enheder i virksomheden giver et bedre beslutningsgrundlag. Kombinér rapporter fra flere forskellige systemer (ERP, CRM) for at give et totalbillede af leverancer, projekter eller kunder.
-
Projekter
I kan kategorisere nøglefunktioner og roller såvel som projektfaser og aktiviteter. Kommunikér med de rigtige personer på det rigtige tidspunkt og få kontrol over alle projekter og korrespondance - alt sammen i SuperOffice CRM.
SE HVORDAN I KAN FORBEDRE KUNDEOPLEVELSEN FRA TILBUD TIL EFTERSALG
Den store CRM guide
En investering i CRM software vil hjælpe dig med at opbygge og styrke relationerne med nye og eksisterende kunder. Find ud af hvordan du vælger den rigtige løsning til din virksomhed med Den store CRM guide.
Gratis personlig demo
I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.
4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:
- Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
- Direkte integration med Office 365 og G-Suite
- Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
- Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager