Understøt hele kundens livscyklus med SuperOffice CRM
Med øget efterspørgsel og med mange forskellige forretningsområder involveret, forhindrer SuperOffice CRM kaos ved at organisere, digitalisere og forenkle kommunikation med leverandører, kunder og butikker.
Tusindvis af glade kunder
SuperOffice CRM til engros- og detailbranchen
-
Overblik over kunder
Et omfattende og gennemskueligt overblik over dine vigtige kunder, leverandører og kundeemner ét sted. Du kan bl.a. se emailkorrespondance, dokumenter, aktiviteter, salgsmøder, projekter og meget mere.
-
Salgsstyring
Identificér salgsmuligheder hos nye og eksisterende kunder baseret på forretningsmæssige behov, produktsortiment og omsætningsvækst. Få præcise forecasts og pipelinestyring ved at implementere tilbud og salgsmuligheder i SuperOffice CRM.
-
Målrettede tilbud
Send målrettede tilbud og kampagner til en bred vifte af kunder baseret på deres interesser og købshistorik. Med abonnementshåndtering kan du skræddersy marketingkampagner, så de passer til de behov, dine kunder, leverandører eller butikker har i hver fase af deres livscyklus.
-
ERP integration
Integrér med økonomi- og forretningskritiske platforme for at se udestående, før yderligere ordrer behandles. Se kreditbegrænsninger og andre rapporter i systemet for at tilbyde en bedre kundeoplevelse.
-
Nøgletal og KPI’er
Adgang til nøgletal og KPI’er for alle i virksomheden sikrer et bedre beslutningsgrundlag. Kombinér rapporter fra forskellige systemer (ERP, CRM) for at give ledelsen et komplet overblik over salgs-muligheder, nye kunder og omsætning.
-
Leverandørhåndtering
Få et komplet overblik over kontaktinformationer på dine leverandører inklusiv emails, samtaler, ordrer og fakturaer. Du kan sikre samarbejde mellem indkøbs- og økonomiafdelingen og se, hvornår levering sker, og betalinger forfalder.
Den store CRM guide
En investering i CRM software vil hjælpe dig med at opbygge og styrke relationerne med nye og eksisterende kunder. Find ud af hvordan du vælger den rigtige løsning til din virksomhed med Den store CRM guide.
Gratis personlig demo
I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.
4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:
- Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
- Direkte integration med Office 365 og G-Suite
- Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
- Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager