Levér en sikker ydelse med SuperOffice CRM
Uanset om du er i en bank, et forsikringsselskab, en lånevirksomhed eller et investeringsselskab giver SuperOffice CRM dig et klart billede af din kundeportefølje og understøtter dig, når du vil automatisere og sørge for, at du overholder kravene til persondatabeskyttelse.
Tusindvis af glade kunder
SuperOffice CRM til bank- og finansverdenen
-
Kundeoverblik
Et komplet overblik over kundeinformation samlet ét sted – fra kontaktdetaljer til emails, telefonsamtaler, salg og mødereferater. Med et klik får hele virksomheden et 360-graders overblik over jeres kunder.
-
Lev op til GDPR
Du skal sikre, at du overholder lovgivningen omkring person-databeskyttelse (GDPR). Ved at implementere rutiner og retningslinjer, der understøttes af et CRM system, har din virksomhed mulighed for at overholde disse krav fuldt ud.
-
Kommunikation
Du kan kommunikere med en lang række kundegrupper fra dit CRM system baseret på indkomstniveau, risikokategori og geografi. Send emailkampagner baseret på specifikke udvalg, så du kan levere relevante og målrettede tilbud.
-
Salgsstyring
Identificér salgsmuligheder hos kundeemner og eksisterende kunder baseret på forretningsmæssige behov, produktsortiment og omsætnings-vækst. Få præcise forecasts og pipelinestyring ved at implementere tilbud og salgsmuligheder i SuperOffice CRM.
-
Nøgletal og KPI’er
Adgang til nøgletal og KPI’er for alle i virksomheden giver bedre beslutningsgrundlag. Kombinér rapporter fra flere forskellige systemer for at give et komplet overblik baseret på gennemsnitlig kontraktværdi, konkurrence, tilbud og tabt/vundet fordeling for nye salg.
-
Aftaler
Gem alle aftaler og kontrakter direkte i SuperOffice med digitale underskrifter. I kan strømline jeres salgsprocesser og afkorte beslutningstiden. Ved at have 100% kontrol over alle rammeaftaler, kan I handle mere proaktivt overfor kunder, før deres kontrakter udløber.
Den store CRM guide
En investering i CRM software vil hjælpe dig med at opbygge og styrke relationerne med nye og eksisterende kunder. Find ud af hvordan du vælger den rigtige løsning til din virksomhed med Den store CRM guide.
Gratis personlig demo
I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.
4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:
- Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
- Direkte integration med Office 365 og G-Suite
- Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
- Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager