Strømlin kunde-dialog med SuperOffice CRM
SuperOffice CRM giver et komplet overblik over alle vigtige informationer og korrespondance gennem hele kunderejsen fra emne til salg, leveringproces, mersalg og kundeserviceproces.
Tusindvis af glade kunder
SuperOffice CRM til IT branchen
-
Kundeoverblik
Et komplet overblik over kundeinformation ét sted – fra kontaktdetaljer til emails, telefonsamtaler, dokumenter, salg og mødereferater. Med et klik har hele virksomheden et 360-graders overblik over jeres kunder.
-
Salgsstyring
Identificér salgsmuligheder hos både nye og eksisterende kunder baseret på forretningsmæssige behov, produkt-sortiment og omsætningsvækst. Få præcise forecasts og pipelinestyring ved at implementere tilbud og salgsmuligheder i SuperOffice CRM.
-
ERP integration
Integrér SuperOffice CRM med jeres ERP system for at styrke sælgernes produktivitet. Find de rigtige priser og produkter direkte fra den relevante kilde og få indsigt i statistikker, ordreinformation, fakturaer og anden økonomisk information.
-
Kampagnestyring
Send målrettede tilbud og kampagner til mange kunder baseret på deres interesser og købshistorik. Med abonnementshåndtering kan I skræddersy marketingkampagner, så de passer til de behov, kunden, leverandøren eller butikken har i hver fase af deres livscyklus.
-
Sagshåndtering
Et stort antal kundesager kræver et system, der giver jer mulighed for løbende at behandle og besvare dem. I kan strukturere, kategorisere og prioritere alle indkommende sager baseret på afdeling, team eller kunde – såvel som automatisere standardprocesser.
-
Kontraktstyring
Opret alle aftaler og kontrakter direkte i SuperOffice med digitale underskrifter. I kan strømline jeres salgsproces og afkorte beslutningstiden. Ved at have 100% kontrol over alle rammeaftaler kan I handle mere proaktivt i forhold til kunder, før deres kontrakter udløber.
Den store CRM guide
En investering i CRM software vil hjælpe dig med at opbygge og styrke relationerne med nye og eksisterende kunder. Find ud af hvordan du vælger den rigtige løsning til din virksomhed med Den store CRM guide.
Gratis personlig demo
I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.
4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:
- Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
- Direkte integration med Office 365 og G-Suite
- Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
- Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager