Forbedret service og kontakt til borgerne
SuperOffice CRM giver mulighed for bedre kontakt mellem offentlige instanser og borgerne. Med håndtering, facilitering og automatisering af offentlige interaktioner bliver kundeoplevelsen bedre for alle.
Tusindvis af glade kunder
SuperOffice CRM til den offentlige sektor
-
Overblik over borgere
Giv offentlige medarbejdere et 360-graders overblik over kommunikation med borgere og vigtig information ét sted. Med et enkelt klik kan de se tidligere, nuværende og lukkede sager.
-
Indsigt i sager
Sager og henvendelser kommer ind gennem flere forskellige kanaler. Få større indsigt i borgernes sager, så I kan håndtere dem mere effektivt. Strukturér, kategorisér og prioritér alle indkommende sager baseret på afdeling, team eller type af borger.
-
Borgerportal 24/7
Reducér ventetiden ved at tilbyde en portal, hvor borgere kan stille spørgsmål og få svar med det samme, og følg op på sagernes fremdrift.
-
Integrationer
I kan integrere med forskellige systemer, så I kan automatisere arbejdsprocesser, gøre det nemmere at udstede licenser og tilladelser samt eliminere manuelt papirarbejde.
-
Nøgletal og KPI’er
Få et hurtigt visuelt overblik over, hvordan jeres offentlige instans klarer sig i forhold til at behandle og håndtere henvendelser fra borgere for at forbedre serviceniveauet. Opsæt dashboards der viser antallet af åbne og lukkede sager, såvel som svar- og håndteringstider.
-
Ansøgninger
I kan tilpasse og forbedre jeres eksisterende registrerings- og ansøgningsprocesser. Uafhængigt af kanal - email, webformularer eller kundeportal - vil SuperOffice fordele arbejdspresset til de nøgle-medarbejdere, som er ansvarlige for alle de ansøgninger, I modtager.
Den store CRM guide
En investering i CRM software vil hjælpe dig med at opbygge og styrke relationerne med nye og eksisterende kunder. Find ud af hvordan du vælger den rigtige løsning til din virksomhed med Den store CRM guide.
Gratis personlig demo
I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.
4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:
- Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
- Direkte integration med Office 365 og G-Suite
- Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
- Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager