Skalér produktion, efterspørgsel og kundesucces
SuperOffice CRM er designet til produktionsvirksomheder og leverer en løsning, som sammenkobler produktion, pakkeri og forsendelse til kunden – dette giver en slankere organisation. Få adgang til og del information på tværs af salg og teknik. Alle har nem adgang 24/7.
Tusindvis af glade kunder
CRM til produktionsbranchen
-
Fælles kontaktdatabase
Del information om kunder, leverandører, testinstitutter, kort- og langsigtede projekter, aktiviteter og næste trin i én central platform.
-
Kundeportal
Håndtér kundesager, servicekontrakter og henvendelser i ét system og gør information synlig online for de personer, som har brug for den.
-
Supply Chain Management
Håndtér tilbud, underleverandører og interessenter og få et komplet overblik med Enterprise Performance Management og BI værktøj.
-
Projekter og udbud
Få et komplet overblik over alle interessenter og aktiviteter pr. projekt og håndtér udbud på tværs af hele organisationen.
-
Automatisering
Automatisér forretningsprocesserne på tværs af marketing, salg og kundeservice. Hold styr på alle kundernes behov.
-
Mobile CRM
Få adgang til hele CRM databasen fra alle mobile enheder, hvor som helst og hvor når som helst.
SE HVORDAN DU KAN FORBEDRE DIN KUNDEREJSE FRA START TIL SLUT
Værktøjer til at erobre digitalisering
Produktionsindustrien ændrer sig i øjeblikket med en hidtil uset høj hastighed. Kan I følge med Industry 4.0 og den digitale transformation det kræver? Hent vores gratis rapport og lær de vigtigste tendenser samt hvilke værktøjer der kan hjælpe jer med at følge med udviklingen og være på forkant.
Gratis personlig demo
I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.
4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:
- Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
- Direkte integration med Office 365 og G-Suite
- Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
- Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager