Deltag på SuperOffice CRM-Tour: CHANGE 2024 på Islands Brygge i København! 
📅 Dato: 12. september

Skalér produktion, efterspørgsel og kundesucces

SuperOffice CRM er designet til produktionsvirksomheder og leverer en løsning, som sammenkobler produktion, pakkeri og forsendelse til kunden – dette giver en slankere organisation. Få adgang til og del information på tværs af salg og teknik. Alle har nem adgang 24/7.

 Man inspicerer fabriksrobotter

Tusindvis af glade kunder

logo-leca-3-8cm-rgb
logo_luxaflex_black
nilan_logo_bw
danfoss_logo_bw
easy-laser2x

CRM til produktionsbranchen

  • Icon

    Fælles kontaktdatabase

    Del information om kunder, leverandører, testinstitutter, kort- og langsigtede projekter, aktiviteter og næste trin i én central platform.

  • Icon

    Kundeportal

    Håndtér kundesager, servicekontrakter og henvendelser i ét system og gør information synlig online for de personer, som har brug for den.

  • Icon

    Supply Chain Management

    Håndtér tilbud, underleverandører og interessenter og få et komplet overblik med Enterprise Performance Management og BI værktøj.

  • Icon

    Projekter og udbud

    Få et komplet overblik over alle interessenter og aktiviteter pr. projekt og håndtér udbud på tværs af hele organisationen.

  • Icon

    Automatisering

    Automatisér forretningsprocesserne på tværs af marketing, salg og kundeservice. Hold styr på alle kundernes behov.

  • Icon

    Mobile CRM

    Få adgang til hele CRM databasen fra alle mobile enheder, hvor som helst og hvor når som helst.

SE HVORDAN DU KAN FORBEDRE DIN KUNDEREJSE FRA START TIL SLUT

Værktøjer til at erobre digitalisering

Produktionsindustrien ændrer sig i øjeblikket med en hidtil uset høj hastighed. Kan I følge med Industry 4.0 og den digitale transformation det kræver? Hent vores gratis rapport og lær de vigtigste tendenser samt hvilke værktøjer der kan hjælpe jer med at følge med udviklingen og være på forkant.

Vi kan se alt om kunden i SuperOffice CRM. Vi behandler kunde-forespørgsler på tværs af teams, og kunden får altid en personlig dialog uanset hvem de taler med.

Tom Hedegaard Pedersen,   Engel Workwear

Gratis personlig demo

I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.

4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:

  • Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
  • Direkte integration med Office 365 og G-Suite
  • Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
  • Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager

Se hvad SuperOffice kan