Skab relationer, ikke flere regneark
Få mere af din værdifulde salgstid tilbage med SuperOffice: Ét værktøj til at samle, gemme og se alle data fra lead-til-kunde. Det erstatter regneark - og lidt til.
Tusinde af andre europæiske virksomheder, som jer, er rigtigt glade for os
Hele det kommercielle team – samarbejder i ét fælles overblik
Forbind marketing- og salgsleads fra dag et
Opdater jeres CRM bare ved at benytte kalenderen
“SuperOffice CRM giver os ikke bare mulighed for at samarbejde bedre, men også for at gøre mere på kortere tid. En øget effektivitet på 25% er ikke helt ved siden af.”
Marieke van Leeuwen, Marketing Manager, Panasonic
Fokusér på de vigtigste salg
Opsæt salgs-processer for at arbejde som ét team
Undgå gætværk med Dashboards
Tag ikke bare vores ord for det…
“Vi har været i stand til at øge effektiviteten med 20-40% pr. sælger med SuperOffice”
Erling Christoffersen, Director of Operations, Solskjermingsgruppen
Med SuperOffice kunne Solskjermingsgruppen's salgschefer coache deres sælgere til at finde nye salgsmuligheder i deres områder.
Sælg på farten med SuperOffice Mobile CRM
Har du oplevet, at et kundeemne ringede til dig, mens du var farten, og du glemte at følge op? Mobile CRM giver salgsteams mulighed for at lukke salgsaftaler med direkte adgang til CRM data, også når deres laptops er uden for rækkevidde.
Forbind til værktøj, I allerede benytter
-
SuperOffice for Slack
Få alarmer om projekter, salg eller sager. Slack-channel opdateringer i realtid. Fejr straks salg, når de markeres som solgt.
-
SuperOffice for Trello
Track Trello opgaver tilknyttet til SuperOffice, overvåg projekters Kanban-style, tilgå synkroniserede salgsdetaljer i realtid.
-
Visma Business Sync
Synkronisér SuperOffice CRM kontakter med Visma Business lister, opret nye kontakter og tilgå Visma Business transaktionsdata direkte.
-
Microsoft Dynamics NAV Sync
Synkronisér kundedata, vis vigtige økonomiske detaljer (faktura eller udestående ordrer) i SuperOffice CRM.
-
Zapier Integrations
Forbind SuperOffice CRM med 1,000+ apps. Automatisér workflows med standard Zapier skabeloner. Trigger øjeblikkelig opdatering af kontakter, projekter og dokumenter.
-
SharePoint Documents
Opret, del, gem og samarbejd om dokumenter i realtid. Tilgå ældre versioner direkte fra skyen.
So easy to use ...and love
Lille investering, store gevinster
-
Sales
Automatisér og styr pipelines, generere tilbud og følg udvikling i salget
Fram
DKK 496
Pr. bruger/måned
-
Service
Forbedre svartider og opbygge stærke kunderelationer
Fra
DKK 397
Pr. bruger/måned
-
Marketing
Fang, engagér og send målrettet kommunikation til jeres målgrupper
Fra
DKK 2.477
Pr. site/måned
-
CRM Suite
Komplet pakke til relationer på tværs af hele kunderejsen
Se vores
CRM SUITE
Læs mere
FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Vi er glade spørgsmålet, vi vil rigtig gerne hjælpe jer med at opsætte jeres CRM succes!
Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du bestille en chat med en af vores SuperOffice CRM rådgivere. Her kan vi sammen finde en tilpasset CRM strategi, som passer bedst til jeres virksomhed. Hvis I beslutter, at SuperOffice CRM bestemt er en del af jeres CRM strategi, vil vores team af CRM eksperter med glæde hjælpe jer med at:
- Definere mål og KPI’er
- Kortlægge forretningsprocesser
- Skabe kundeprogrammer
- Opsætte mål og KPI’er
- Onboarde, træne og vejlede jeres organisation i at bruge SuperOffice CRM
Tænk på en CRM løsning, som din personlige superhelt, der holder styr på dine venner, og hvad de synes godt om. Det står for Customer Relationship Management, men grundlæggende er det et værktøj, der hjælper virksomheder med at samle al deres kundeinformation ét sted.
Forestil dig en masse venner, som hver har forskellige favoritter. Et CRM er som en digital notesbog, hvor du kan notere, hvad de synes om, hvad der er vigtigt for dem, og hvad der gør dem glade. Men i stedet for dine personlige venner, handler det om kunder (aka dine forretningsmæssige venner!)
CRM hjælper virksomheder med at huske ting, som hvem deres kunder er, hvad de har købt tidligere, hvor I sidst var i dialog, og hvad de måske ønsker næste gang. Så når en virksomhed vil sende et fødselsdagstilbud eller anbefale et smart nyt produkt eller funktion, kan et CRM være virkeligt nyttigt.
Grundlæggende er et CRM system et vigtigt værktøj, som hjælper virksomheder med at være organiserede, huske vigtige ting om deres kunder, og som hjælper dem med at opbygge bedre relationer med deres kunder.
SuperOffice er stærkt optaget af beskyttelse af persondata, sikkerhed og åbenhed. For at sikre vores kunder data bedst muligt, arbejder SuperOffice efter de lovmæssige krav, der er fastsat af EU, og ligeledes afstemt med lokal lovgivning. Besøg vores Sikkerhedscenter for bedre at forstå, hvordan SuperOffice implementerer og understøtter sikkerhed, persondatabeskyttelse, overholdelse af lovgivning og åbenhed i alle vores cloud-produkter og serviceydelser.
Vi ved godt, at alle virksomheder er forskellige. Derfor gør vi det i SuperOffice nemt for jer at tilpasse og skræddersy jeres CRM til den måde, I arbejder på.
Som SuperOffice bruger har du fleksibilitet til at definere dine præferencer og tilpasse, hvordan information vises på din skærm.
Med admin-værktøjet kan I lave jeres egne lister, labels, skabeloner, workflows, formularer og meget mere – altsammen uden behov for hjælp fra en konsulent - medmindre, selvfølgelig, at I ønsker vores konsulenters ekspertassistance.
Og hvis det ikke er nok, kan I tilføje standard apps eller vores nemme APIs til at skabe jeres egne. Mange valgmuligheder og brugervenlighed – holder omkostningerne lave. Vi mener, at det er den bedste måde at skabe værdi og se resultater hurtigt.
SuperOffice CRM’s brugervenlighed er en af de vigtigste grunde til, at så mange brugere er glade for os. Som CRM eksperter ved vi, at det at få brugerne til at benytte et værktøj ofte en en af de største udfordringer, når der skal implementeres et nyt værktøj. Derfor har vi altid designet SuperOffice CRM’s funktioner med fokus på brugerne.
SuperOffice CRM kan absolut hjælpe jer med at sælge mere til jeres eksisterende kunder. Udover kundeservice, er mange af SuperOffice’s kunder glade for at bruge SuperOffice CRM til account management, krydssalg og opsalg. Samtidig med at SuperOffice CRM tilbyder et Service-modul, kan funktionerne på tværs af hele CRM pakken (Sales og Marketing) bruges til at sælge mere til eksisterende kunder.
Klar til at begynde jeres CRM rejse?
Så er du nået så langt. Tror du I har behov for en CRM transformation? Se hvordan I kan styrke jeres salgsteam med SuperOffice ved at tale med en af vores rådgivere i dag.
I en 1:1 video-chat vil vi sammen afdække:
- Jeres unikke vækststrategier og forretningsmæssige mål
- Introduktion til SuperOffice CRM pakken
- Næste trin på jeres CRM rejse