Bliv ekspert i kundeservice
Stærkt værktøj til at tilbyde fremragende oplevelser
Med SuperOffice Service kan I gøre hele jeres kundeserviceteam til eksperter. I det stærke værktøj kan de se alle kundeinteraktioner ét sted. I får ét samlet værktøj, der hjælper jeres kunder på deres rejse med jeres brand og giver dem en fremragende oplevelse.
Sådan fungerer det:
For jeres team
- Slut med at logge ind og ud af forskellige løsninger for at finde information om faktura og ordre – find alt samme sted med bare nogle få klik
- Slut med at skifte fra en kontekst til en anden - du får ét interface, der er designet til individuel produktivitet
- Overse aldrig en kundehenvendelse i en rodet fælles indbakke
- Tilbyd en nem kundeoplevelse uden afbrydelser eller forsinkelser
For jeres kunder
- De skal ikke gentage sig selv til forskellige personer i samme virksomhed
- De kan glæde sig over hurtigere løsning af sager og bliver aldrig ignoreret
- De kan selv vælge kommunikationskanal - det kan være chat, email, sociale medier eller en webformular.
- Direkte adgang til selvbetjeningsressourcer – når som helst
For jeres virksomhed
- Få et 360-graders overblik over alle kontaktpunkter med kunder – fra lead til salg til eftersalg
- Spar penge ved at have én platform, der forbinder og samler al kommunikation
- Fasthold kunder og sælg mere til dem – glade kunder betyder mere forretning
- Levér kundeservice, der overgår kundernes forventninger
Alt hvad I skal bruge til professionel håndtering af kundehenvendelser
-
Sagsstyring
Håndter forskellige sagskøer ét sted - adgang til al kundeinformation med bare et klik.
-
Vidensbase og FAQ
Opret artikler og FAQs og brug dem til at besvare sager eller som selvbetjeningsmuligheder i kundeportalen - også kaldet CEP (Customer Engagement Center).
-
Automatisering af processer
Automatisk fordeling af sager, opret eskaleringsrutiner, send påmindelser og benyt "if-this-then-that" flows til at tilpasse din løsning.
-
Dashboards
Brug dashboards til at følge op på svartider, se udvikling i kundetilfredshed og forbedre resultaterne i jeres team.
-
Chat
Brug Chat tilføjelsen til at tilbyde øjeblikkelig support som en af dine kommunikationskanaler. Mød kunderne der, hvor de er.
-
Kundeportal
Tilføj en kundeportal eller CEP (Customer Engagement Center) for at tilbyde jeres kunder adgang til selvbetjening: Se egen sagshistorik, stille spørgsmål og finde svar.
"SuperOffice hjælper os med at administrere vores kontakter i ét system, som alle har adgang til. Service-modulet hjælper det os med at øge vores serviceniveau over for vores kunder."
Thijs B, kundedataansvarlig
ET TRANSPARENT VÆRKTØJ TIL HELE TEAMET
SuperOffice CRM samler jeres teams om et mål – at skabe langvarige relationer. Alle vigtige kundedata er samlet ét sted, og salgs-, marketing- og kundeserviceprocesser er fuldt ud integreret og strømlinet. Jeres kundevendte teams er altid opdaterede og et skridt foran!
BLIV EKSPERT I KUNDESERVICE
Med SuperOffice Service kan I gøre jeres kundeserviceteam til eksperter, som kan se alle interaktioner med kunder ét sted.
I en 1:1 video-chat vil vi sammen afdække:
- Jeres unikke vækststrategier og forretningsmæssige mål
- Introduktion til SuperOffice Service
- Næste trin på jeres CRM rejse