CRM-software til dit salgsteam
Prioriter salgstiden med SuperOffice Sales – et intuitivt CRM-system, der automatisk indsamler information. Øg dit salgsteams effektivitet med hjælp fra AI : giv salgslederen bedre indblik, overgå lederens mål, mere tid til salg og øget omsætning for sælgerne.
SuperOffice CRM Bruges af tusindvis af andre europæiske B2B-virksomheder som din
Opnå ikke bare dine mål i år – overgå dem
Kom foran de mest kvalificerede kundeemner. Øg din vinderrate med bedre data og synlighed over aftaler. Opbyg kontakter og varige relationer med kunderne – i ét værktøj.
-
Lad dit CRM arbejde for dig
Glem alt om regnearkskaos og manuel dataindtastning, og spar salgstid med SuperOffice. Registrer kundeemne- og kundedata automatisk ved blot at administrere din kalender i SuperOffice. Styrk salget, og opbyg relationer ved at huske samtaler fra SuperOffice CRM.
-
Struktureret salg = flere aftaler
Strukturer din dag med dashboardvisninger over pipeline, vigtige muligheder og opgaver. Identificer risikable aftaler og åbne kundeemner med et enkelt blik. Få fart på dine handler ved at sende og spore tilbud direkte fra SuperOffice, inkl. produktinformation fra dit ERP-system.
-
Relationer ud over aftaler
Vær den betænksomme ven, der husker detaljer. Opbyg tillid hos kunderne, og overdrag nemt aftaler med centraliseret adgang til et komplet overblik over interaktioner, mødenotater og kontaktdata. Vær proaktiv med Sales Intelligence til kommende møder og fornyelser.
Struktureret salgssucces
Gør din salgsproces til din konkurrencefordel. Brug SuperOffice Sales til at arbejde organiseret og få handlingsorienteret indsigt, så du kan generere solide salgsmuligheder for dit team.
Salgsguide
Sæt hvert trin i din salgsproces op i kronologisk rækkefølge, og få påmindelser om hvert trin for at:
- Fremme bedste praksis for salg, som er unikke for dit team
- Forsyne dit team med en standardiseret playbook
- Vedligeholde en konsekvent strategi, tone og positionering
INTEGRATIONER MED KALENDER OG EMAIL
Fortsæt med at bruge dine daglige værktøjer, nu synkroniseret problemfrit med SuperOffice:
- Opret CRM-aktiviteter direkte fra Outlook
- Generer CRM-data nemt ved hjælp af din SuperOffice-dagbog
- Få nem adgang til dine SharePoint-dokumenter
Dashboards
Vælg mellem mange foruddefinerede dashboards, eller opret dine egne:
- Spor pipeline, åbne salg og forretningsfremgang
- Sammenlign din præstation med forrige periode
- Spot nemt risikable aftaler, og planlæg de næste skridt
Bare spørg SuperOffice Copilot
Sælg smartere med AI-funktioner, der hjælper dig med at opbygge bedre relationer uden at miste din personlige touch:
- Få øjeblikkelige svar om dine potentielle kunder og -salg
- Generer polerede udkast til e-mails, præsentationer og tilbud
- Opsummer din tidsplan med et enkelt klik
Sales Intelligence
Vær på forkant. Konfigurer Sales Intelligence til at overvåge din database og minde dig om, hvornår:
- Kunderne er ikke blevet fulgt op på
- Kunder har brug for en fornyelse
- Det kan være nødvendigt at planlægge fremtidige aktiviteter med kunderne
Bedre funktioner, større gevinster
-
Tilbudsgivning
Opret og send tilbud direkte fra dit CRM. Integrer SuperOffice med dit ERP-system, eller tilføj dine egne produktlister og priser for at vedligeholde dit lager på ét sted.
-
Projektledelse
Organiser kampagner eller salg i projekter. Spor alle kontakter, interessenter og aktiviteter gennem hele salgsprocessen.
-
Salgsassistent
Få mest muligt ud af den indbyggede salgsassistents påmindelser og tjeklister, så du aldrig går glip af en opfølgning eller en milepæl.