Hårde tider kræver smarte træk
Få mest muligt ud af jeres dyrebare kunderelationer med SuperOffice CRM. Få indsigt baseret på data til at håndtere fornyelser, opsalg og krydssalg, nøjagtig når jeres kunde er klar til det.
Tusinde af andre europæiske virksomheder, som jer, er rigtigt glade for os
I 30 år har vi skabt gode kunderelationer
For at hjælpe jer med at gøre det samme med CRM
Sæt pris på det, I har. Få mest muligt ud af jeres eksisterende kundebase.
Opsalg og krydssalg til kunder, som faktisk er klar til det
Når I ved, hvad jeres kunder ønsker, og kender deres adfærd, kan I tilbyde dem endnu mere. Brug SuperOffice CRM til at samle oplysninger og identificere de gladeste og mest interesserede kunder og fokusér på at sælge til dem først.
Forbind til værktøj I allerede bruger
-
SuperOffice for Slack
Få alarmer om projekter, salg og sager. Opdateringer af Slack-kanal i realtid. I kan straks fejre, når et salg markeres som solgt.
-
SuperOffice for Trello
Følg Trello-opgaver knyttet til SuperOffice, overvåg projekters Kanban-style, tilgå synkroniserede salgsdetaljer i realtid.
-
Visma Business Sync
Synkronisér SuperOffice CRM kontakter med Visma Business lister, opret nye kontakter og tilgå Visma Business transaktionsdata direkte.
-
Microsoft Dynamics NAV Sync
Synkronisér kundedata, vis vigtige økonomiske data (faktura eller udestående ordrer) i SuperOffice CRM.
-
Zapier Integrationer
Forbind SuperOffice CRM med 1.000+ apps. Automatisér workflows med Zapier skabeloner. Trigger øjeblikkelige opdateringer af kontakter, projekter og dokumenter.
-
SharePoint Documents
Opret, del, gem og samarbejde i realtid om dokumenter. Tilgå ældre versioner direkte fra skyen.
“Ved at bruge SuperOffice CRM har Office Network kunnet booke 20% flere møder og kundebesøg pr. uge.”
Gustav Stridsman, Sales Manager, Office Network
Tilpas personaliserede opfølgninger for forskellige kundesegmenter-/grupper.
Vi vil klare dine kedelige opgaver, så du kan fokusere på at sælge.
Vis dem, hvordan det skal gøres.
Overvåg opsalg og krydssalg på tværs af kunder
Tillid fra tusindevis af brugere
Priser & Plans
-
Sales
Følg, automatisér og øg opsalg og mersalg
Fra
DKK 496
Pr. bruger/måned
-
Service
Forbedre svartider og relationer med jeres kunder
Fra
DKK 397
Pr. bruger/måned
-
Marketing
Fang, engagér og målret kommunikation til jeres kunder
Fra
DKK 2.477
Pr. site/måned
-
CRM Suite
Komplet løsning til at drive relationer på tværs af hele kunderejsen
Se vores
CRM SUITE
Læs mere
FAQ - Ofte stille spørgsmål
Vi er glade spørgsmålet, vi vil rigtig gerne hjælpe jer med at opsætte jeres CRM succes!
Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du bestille en chat med en af vores SuperOffice CRM rådgivere. Her kan vi sammen finde en tilpasset CRM strategi, som passer bedst til jeres virksomhed. Hvis I beslutter, at SuperOffice CRM bestemt er en del af jeres CRM strategi, vil vores team af CRM eksperter med glæde hjælpe jer med at:
- Definere mål og KPI’er
- Kortlægge forretningsprocesser
- Skabe kundeprogrammer
- Opsætte mål og KPI’er
- Onboarde, træne og vejlede jeres organisation i at bruge SuperOffice CRM
Tænk på en CRM løsning, som din personlige superhelt, der holder styr på dine venner, og hvad de synes godt om. Det står for Customer Relationship Management, men grundlæggende er det et værktøj, der hjælper virksomheder med at samle al deres kundeinformation ét sted.
Forestil dig en masse venner, som hver har forskellige favoritter. Et CRM er som en digital notesbog, hvor du kan notere, hvad de synes om, hvad der er vigtigt for dem, og hvad der gør dem glade. Men i stedet for dine personlige venner, handler det om kunder (aka dine forretningsmæssige venner!)
CRM hjælper virksomheder med at huske ting, som hvem deres kunder er, hvad de har købt tidligere, hvor I sidst var i dialog, og hvad de måske ønsker næste gang. Så når en virksomhed vil sende et fødselsdagstilbud eller anbefale et smart nyt produkt eller funktion, kan et CRM være virkeligt nyttigt.
Grundlæggende er et CRM system et vigtigt værktøj, som hjælper virksomheder med at være organiserede, huske vigtige ting om deres kunder, og som hjælper dem med at opbygge bedre relationer med deres kunder.
SuperOffice er stærkt optaget af beskyttelse af persondata, sikkerhed og åbenhed. For at sikre vores kunder data bedst muligt, arbejder SuperOffice efter de lovmæssige krav, der er fastsat af EU, og ligeledes afstemt med lokal lovgivning. Besøg vores Sikkerhedscenter for bedre at forstå, hvordan SuperOffice implementerer og understøtter sikkerhed, persondatabeskyttelse, overholdelse af lovgivning og åbenhed i alle vores cloud-produkter og serviceydelser.
Vi ved godt, at alle virksomheder er forskellige. Derfor gør vi det i SuperOffice nemt for jer at tilpasse og skræddersy jeres CRM til den måde, I arbejder på.
Som SuperOffice bruger har du fleksibilitet til at definere dine præferencer og tilpasse, hvordan information vises på din skærm.
Med admin-værktøjet kan I lave jeres egne lister, labels, skabeloner, workflows, formularer og meget mere – altsammen uden behov for hjælp fra en konsulent - medmindre, selvfølgelig, at I ønsker vores konsulenters ekspertassistance.
Og hvis det ikke er nok, kan I tilføje standard apps eller vores nemme APIs til at skabe jeres egne. Mange valgmuligheder og brugervenlighed – holder omkostningerne lave. Vi mener, at det er den bedste måde at skabe værdi og se resultater hurtigt.
SuperOffice CRM’s brugervenlighed er en af de vigtigste grunde til, at vores brugere er så glade for os. Som CRM eksperter ved vi, at det, at få brugerne til faktisk at bruge et værktøj, ofte er en af de største udfordringer ved implementering af et nyt værktøj. Derfor har vi altid designet SuperOffice CRM’s funktioner med fokus på dette.
SuperOffice CRM kan absolut hjælpe med at fastholde jeres eksisterende kunder. Udover account management er mange SuperOffice kunder glade for at bruge SuperOffice CRM til kundeservice og fastholdelsesformål. Mens SuperOffice CRM tilbyder en Service-del til CRM løsningen, kan funktionerne på tværs af hele CRM pakken bruges til fastholdelse af kunder.
Klar til at begynde jeres CRM rejse?
Du er nået så langt. Tror du, at I har behov for en CRM transformation? Find ud af, hvordan I kan kickstarte jeres skræddersyede CRM rejse med SuperOffice ved at tale med en af vores rådgivere i dag.
I en 1:1 video-chat afdækker vi sammen:
- Jeres unikke vækststrategier og forretningsmæssige mål
- Introduktion til SuperOffice CRM pakken
- Næste trin på jeres CRM rejse