CRM-SOFTWARE TIL UOVERTRUFFEN KUNDESERVICE

Hold styr på alle kundehenvendelser, og gør kunderne til loyale fans. Tilbyd enestående kundeservice ved hurtigt at identificere og besvare sager med et værktøj med fokus på produktivitet og hjælp fra AI.

SuperOffice CRM Bruges af tusindvis af andre europæiske B2B-virksomheder som din

hamburg-airport_logo_bw
leca_bw_logo
knauber-holding_bw_logo
panasonic_bw_logo
asseco_bw_logo
xxl
atea_logo
logo_luxaflex_black
assa-abloy_logo_bw
asko_black

Bevar kundetilfredsheden med fremragende kundeservice

Du har kæmpet for at vinde dine kunder – nu skal du gøre det til din prioritet at servicere dem. Oplev hvordan du kan skabe langvarig kundetilfredshed med SuperOffice Service.

  • Icon

    Lad aldrig en kunde vente

    Ingen ønsker at blive overset – især ikke betalende kunder. Hold styr på alle henvendelser ét sted, og prioriter automatisk kritiske sager baseret på SLA'er.

  • Icon

    Skaler din kundeservice-organisation

    Maksimer servicen med mindre indsats. Lad AI kategorisere sager efter stemning. Spar tid med ofte stillede spørgsmål og automatiske svar på standardforespørgsler.

  • Icon

    Tilfredse kunder betyder mere forretning

    Dine gladeste kunder taler godt om dig. Alt i ét centralt værktøj betyder, at intet falder mellem to stole. Følg sager og find muligheder for opsalg med dashboards.

Få smilet frem – hurtigere

Oplev de funktioner, der driver vores engagement i at skabe enestående oplevelser

Håndtering af supportsager

Ikke flere glemte henvendelser. Få et komplet overblik på tværs af kanaler i én kø:

  • Opret sager fra e-mails, opkald*, chat og webformularer
  • Kategoriser sager i køer efter emner
  • Videresend sager til teammedlemmer for at samarbejde og tilføje interne noter

*Integration påkrævet

Automatisering

Vind tid til dit team: Håndtér gentagelser med automatisering og opnå gode resultater:

  • Opsæt eskaleringsregler, hvis en sag ikke besvares i tide, for at opfylde dine SLA'er
  • Opret hvis-dette-så-dette-arbejdsgange, der tager sig af gentagne opgaver
  • Tildel automatisk specifikke sager til specialister i dit team

Kundeportal

Giv straks dine kunder svar via en sikker kundeportal:

  • Hjælp dine kunder med selvbetjening gennem artikler og FAQ'er
  • Tilbyd kunderne et overblik over deres egen sagshistorik og egne svar
  • Gør det muligt for kunder at indsende en ny sag direkte fra kundeportalen

Chat

Brug Chat til at tilbyde mere personlig kundeservice i realtid:

  • Udnyt kundedata til personaliserede interaktioner, skræddersyet til deres behov
  • Besvar og administrer alle chatinteraktioner direkte fra din kø med sager
  • Tilbyd øjeblikkelig hjælp og løsninger for at skabe tillid hos kunderne

ENDNU FLERE MÅDER AT HENRYKKE PÅ