CRM-SOFTWARE TIL UOVERTRUFFEN KUNDESERVICE
Hold styr på alle kundehenvendelser, og gør kunderne til loyale fans. Tilbyd enestående kundeservice ved hurtigt at identificere og besvare sager med et værktøj med fokus på produktivitet og hjælp fra AI.
SuperOffice CRM Bruges af tusindvis af andre europæiske B2B-virksomheder som din

Bevar kundetilfredsheden med fremragende kundeservice
Du har kæmpet for at vinde dine kunder – nu skal du gøre det til din prioritet at servicere dem. Oplev hvordan du kan skabe langvarig kundetilfredshed med SuperOffice Service.
-
Lad aldrig en kunde vente
Ingen ønsker at blive overset – især ikke betalende kunder. Hold styr på alle henvendelser ét sted, og prioriter automatisk kritiske sager baseret på SLA'er.
-
Skaler din kundeservice-organisation
Maksimer servicen med mindre indsats. Lad AI kategorisere sager efter stemning. Spar tid med ofte stillede spørgsmål og automatiske svar på standardforespørgsler.
-
Tilfredse kunder betyder mere forretning
Dine gladeste kunder taler godt om dig. Alt i ét centralt værktøj betyder, at intet falder mellem to stole. Følg sager og find muligheder for opsalg med dashboards.
Få smilet frem – hurtigere
Oplev de funktioner, der driver vores engagement i at skabe enestående oplevelser
Håndtering af supportsager
Ikke flere glemte henvendelser. Få et komplet overblik på tværs af kanaler i én kø:
- Opret sager fra e-mails, opkald*, chat og webformularer
- Kategoriser sager i køer efter emner
- Videresend sager til teammedlemmer for at samarbejde og tilføje interne noter
*Integration påkrævet

Automatisering
Vind tid til dit team: Håndtér gentagelser med automatisering og opnå gode resultater:
- Opsæt eskaleringsregler, hvis en sag ikke besvares i tide, for at opfylde dine SLA'er
- Opret hvis-dette-så-dette-arbejdsgange, der tager sig af gentagne opgaver
- Tildel automatisk specifikke sager til specialister i dit team

Kundeportal
Giv straks dine kunder svar via en sikker kundeportal:
- Hjælp dine kunder med selvbetjening gennem artikler og FAQ'er
- Tilbyd kunderne et overblik over deres egen sagshistorik og egne svar
- Gør det muligt for kunder at indsende en ny sag direkte fra kundeportalen

Chat
Brug Chat til at tilbyde mere personlig kundeservice i realtid:
- Udnyt kundedata til personaliserede interaktioner, skræddersyet til deres behov
- Besvar og administrer alle chatinteraktioner direkte fra din kø med sager
- Tilbyd øjeblikkelig hjælp og løsninger for at skabe tillid hos kunderne

ENDNU FLERE MÅDER AT HENRYKKE PÅ
-
Service på farten
Tilbyd enestående kundeservice når som helst og hvor som helst med SuperOffice Mobile CRM. Få overblik over sager i realtid, så du kan overvåge og håndtere kritiske problemer, uanset hvor du befinder dig.
-
AI Services
Lad AI hjælpe med at håndtere indgående servicesager. Få øjeblikkelige oversættelser af tickets, automatisk sentimentregistrering, AI-baseret ticketstyring og en oversigt over dine tickets med blot ét klik.
Lær mere
-
Centraliserede sager
Tag din serviceløsning til næste niveau ved at håndtere alle typer sager fra én enkelt platform, kategoriseret efter sagskøer. Håndter både eksterne og interne sager (IT, marketing, HR, investorer) direkte i SuperOffice.