Løft din virksomhed med ERP og CRM integration
Nogle ting er bare bedre sammen – som ERP og CRM. Integrér dit økonomisystem med et CRM for at skabe et bedre match mellem dine ressourcer og dine kunders behov. Lad os vise dig hvordan.
![](/globalassets/home-com-website/products/erp-and-crm/erp-and-crm-page_top-banner.png?v=4ae777)
Dit ERP kender historien - hvad med fremtiden?
Dit ERP system er godt til at holde styr på transaktioner, der er sket, og se aktuel lagerbeholdning, men hvad med at forudse fremtidigt salg og afdække skjulte muligheder?
Uden et CRM kan du kun gætte, er låst i manuelle processer og oplever fejl fra regneark, der ikke opdateres. Ved at integrere dit ERP med et CRM kan du forbinde punkterne mellem historie og fremtidige muligheder.
Gør rå data til indsigt, som du kan styre efter og afdække vækstmuligheder, samtidig med at du fjerner tidskrævende manuelle opgaver fra dit team. Håndtér virksomhedens salg – tidligere, nuværende og fremtidige – med klarhed og præcision.
![](/globalassets/home-com-website/products/erp-and-crm/your-erp-knows-the-history.png?v=4ae779)
Sådan virker det
-
Forbind dit ERP og din CRM-platform
-
Synkronisér automatisk data i realtid
-
Brug kombinerede data i den daglige drift
Undgå siloerne
Forbind dine kræfter i marketing og salg, så I arbejder som én enhed mod samme mål. Sikre god kommunikation, undgå dobbeltarbejde og byg fundamentet til et godt team-samarbejde.
![](/globalassets/home-com-website/products/erp-and-crm/skip-the-silos.png?v=4ae779)
Farvel til regneark og manuelle processer
Flere kunder betyder en mere kompleks salgsproces. Når du kombinerer ERP og CRM får du skalerbar effektivitet som aldrig før.
![](/globalassets/home-com-website/products/erp-and-crm/scale-beyond-spreadsheets.png?v=4ae779)
Fasthold og udbyg vigtig viden
Dit team har vigtig viden om og erfaring med dine kunder. Ved at kombinere ERP og CRM kan I sikre kritisk indsigt og gemme og dele på tværs af teams, så I øger mængden af værdifuld information – også når medarbejdere stopper.
![](/globalassets/home-com-website/products/erp-and-crm/keep-and-expand-important-knowledge.png?v=4ae779)
Fra tilbud til faktura
Se hvordan ERP og CRM fungerer sammen
"Ved at digitalisere kunderejsen har vi øget omsætningen med 50%."
Dag Erik Heier, CEO Igland Garasjen AS
![](/globalassets/home-com-website/products/erp-and-crm/igland-garasjen-quote.png?v=4ae778)
Forbind med systemer, som du allerede benytter
-
Visma business sync
Forbind dit SuperOffice CRM med dit Visma Business for at synkronisere kundedata og vise vigtig økonomisk information, såsom fakturadata eller udestående ordrer i SuperOffice CRM.
-
E-conomic sync
Med e·conomic online-regnskab og SuperOffice CRM kan du udnytte fordelene ved direkte integration mellem dine to vigtigste databaser.
-
Microsoft Dynamics NAV sync
Når et tilbud bliver til en ordre, kan du lægge ordren i SuperOffice Quote og information sendes direkte til Dynamics NAV til fakturering, inkl. seneste produktdetaljer, rabatter og priser.
-
Tripletex sync
Synkroniserer kundedata og viser vigtig økonomisk information, såsom fakturadata eller udestående ordrer i SuperOffice CRM med Tripletex Sync.
-
Visma global sync
Visma Global Sync forbinder SuperOffice CRM med Visma Global og synkroniserer kundedata og viser vigtige økonomiske detaljer som fakturaer og ordrer.
-
Poweroffice go sync
Synkronisér kundedata og se vigtige økonomiske detaljer, som fakturaer og udestående ordrer, direkte i SuperOffice CRM med Poweroffice go sync.
Din virksomheds behov, vores partner-løsninger
Vores SuperOffice eksperter og partnere sikrer, at dit CRM er skræddersyet til dine unikke behov. Vi har en partner til hvert trin af din CRM-succes gennem implementering, procesopsætning, datamigrering, tilpassede løsninger og meget mere.
-
Sales
Følg salg, automatisér processer og øg opsalg og krydssalg
Fra
DKK 496
Pr. bruger/måned
-
Service
Forbedre jeres svartider og styrk relationerne med jeres kunder
Fra
DKK 397
Pr. bruger/måned
-
Marketing
Byg målrettede lister, følg og optimér marketing-resultater
Fra
DKK 2.477
Pr. site/måned
-
CRM Suite
Komplet løsning til at skabe relationer på tværs af hele kunderejsen
Oplev vores
CRM SUITE
Læs mere
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
SuperOffice kan integreres med Visma NXT, Microsoft Business Central. Tripletex, PowerOffice, Visma.NET og e-conomic.
Data synkroniseres gennem planlagte kørsler, realtids-triggers og event-baserede opdateringer. Felter som “Firmanavn” i SuperOffice matcher kundenavn i ERP systemet. Stærke konfiktstyringsregler sikrer præcise data og forhindrer dubletter. Læs mer om sikkerhedsmetoder i vores Sikkerhedscenter.
SuperOffice tilbyder to integrationsmetoder. API-baseret integration giver udveksling af data i realtid og adgang til kunder, produkter og ordreinformation. Ved ældre systemer benyttes filbaseret integration med planlagte dataoverførsler (via CSV eller XML) for at sikre kompatibilitet.
ERP data, såsom år-til-dato eller forrige års omsætning kan tilføjes til felter i SuperOffice til brug i dashboard og rapporter. Hvis det understøttes, er det også muligt at have dataflow tilbage til dit ERP-system.
Ja. Standard integrationer giver dig mulighed for at se historiske ordrer og fakturaer. Ved fil-baseret synkronisering håndteres dette typisk gennem et webpanel inden i SuperOffice.
Ja du kan kombinere ERP og CRM data ved at hente dem ind i SuperOffice eller trække det ud ved at benytte Database Mirroring Service. Dette giver dig mulighed for at oprette samlede rapporter ved at benytte værktøj som Power BI eller Qlik.
Nej, alle behøver ikke en ERP licens. SuperOffice integrationer giver brugere mulighed for at oprette tilbud, lægge ordre og se regnskabsdetaljer direkte i CRM systemet uden, at det kræver seperat ERP adgang.
Klar til at begynde din rejse med ERP + CRM?
Så er du kommet så langt. Har du behov for en AI-drevet CRM-transformation? Tal med en af vores rådgivere i dag og se, hvordan du hurtigt kan komme i gang med din skræddersyede CRM-rejse med SuperOffice.
I en 1:1 video-chat ser vi sammen på
- Dine unikke vækststrategier og forretningsmål
- Introduktion til SuperOffice CRM suite
- Næste trin i din rejse med ERP + CRM