ONLINE KURSUS

SUPEROFFICE CRM ADMINISTRATORKURSUS

Mulighed for at drive og foretage ændringer i CRM-løsningen er en vigtig del af arbejdet med at sikre succes med CRM. På dette kursus vil du som superbruger eller administrator se på konfiguration, brugeropsætning, masseopdateringer samt redigering og vedligeholdelse af lister og felter. Derudover vil du lære at håndtere import og oprette effektive skabeloner. Ved at forstå de mange muligheder i løsningen og løbende vedligeholde SuperOffice CRM kan du sikre bedre brugeradoption og høj datakvalitet. Du vil blive en værdifuld ressource for de øvrige SuperOffice-brugere i virksomheden.

Date

Torsdag
20. marts

Time

13.00

Location

ONLINE

Price

Gratis

Dette kursus er for dig, der er superbruger eller skal administrere SuperOffice CRM og har brug for en gennemgang af administratorklienten samt se, hvordan du vedligeholder CRM-løsningen.

Om kurset

På dette kursus bliver du fortrolig med de grundlæggende funktioner i administratorklienten og lærer, hvordan du vedligeholder CRM-løsningen i virksomheden. Du vil bl.a. få indsigt i, hvordan du administrerer brugeropsætning samt opretter, redigerer og vedligeholder lister og felter.

Derudover vil du lære at arbejde med dokumentskabeloner samt håndtere systemindstillinger, GDPR og andre relevante funktioner.

Det er et komprimeret onlinekursus på nogle timer. Deltagerne skal bruge deres egen PC. Vi anbefaler, at anvende to skærme, så du kan følge mødet/præsentationen på den ene skærm og samtidig arbejde i dit eget SuperOffice-miljø eller løse evt. opgaver på den anden.

Agenda

  • Navigere i administratorklienten
  • Oprette og opdatere brugere 
  • Systemvalg og præferencer
  • Opret brugerdefinerede felter i systemet
  • Masseredigering af lister og felter
  • Dokumentskabeloner og emailskabeloner med variabler
  • Opret arbejdsprocesser (Salgs- og projektguide)

Tid

13:00 – 15:00

Sted

Kurset afholdes i realtid Online med vores CRM-ekspert, og spørgsmål besvares undervejs.

Vi stiller ikke en demodatabase til rådighed, så det vil være en fordel at have adgang til din egen SuperOffice-løsning, så du kan følge med og afprøve funktionerne.

Vi sender et link til tilkobling i en separat email dagen før kurset.

Forudsætninger

Du skal have grundlæggende kendskab til brug af PC og mødeapplikationer. Det er vigtigt, at link samt lyd og video testes på forhånd inden kurset.