Webinar:
SÃ¥dan optimerer Danfoss Fire Safety deres tilbudsprocesser med SuperOffice og deres ERP-system
Date
Onsdag
6. november
Time
10.00
Location
Online
Price
Gratis
Er du klar til at optimere din tilbudsproces, genkendeligheden, øge effektiviteten og levere en bedre kundeoplevelse?
Deltag i vores kommende webinar og hør, hvordan en af vores kunder markant har forbedret deres tilbudsarbejde ved hjælp af SuperOffice CRM i samarbejde med vores partner DoWEB.
Det får du ud af webinaret:
- Oplev en skræddersyet SuperOffice-løsning: Få et indblik i, hvordan vores kunde har tilpasset CRM-systemet til deres unikke arbejdsgange og behov, så det understøtter hele tilbudsprocessen.
- Oplev en dyb integration til økonomisystemet: Se hvordan produkter, prislister, kundeaftaler kommer til live i SuperOffice quote modulet så sælgeren aldrig skal forlade CRM når der skal udarbejdes tilbud.
- Oplev en effektiv tilbudsgivning med Quote-modulet: Lær, hvordan SuperOffices Quote-modul gør det nemmere at håndtere komplekse tilbud, og sikrer ensartede og professionelle præsentationer til kunderne.
- Oplev en forbedret kundeoplevelse: Se, hvordan Quote-portalen skaber overblik for både virksomhed og kunde ved at samle alle tilbud og bilag ét sted, hvilket resulterer i højere kundetilfredshed.
Hvorfor deltage?
- Få konkrete tips og best practices til at optimere din egen tilbudsproces med SuperOffice og løft din kundetilfredshed.
- Se, hvordan en skræddersyet CRM-løsning kan give dig en konkurrencemæssig fordel og hjælpe dig med at håndtere komplekse projekter mere effektivt.
Tilmeld dig nu og få indsigt i, hvordan du kan optimere din tilbudsproces og styrke din kundehåndtering med SuperOffice!
Webinaret afholdes på dansk!
Talere
Dennis Aagaard Mortensgaard
Indehaver, DoWEB
Lars Sørensen
Senior Consultant & Product Owner SuperOffice solution, Danfoss Fire Safety
Jonas Almstrup
Kommerciel direktør, SuperOffice Danmark