FÅ MEST MULIGT UD AF DINE CRM-DATA
INSPIRATIONSMORGEN MED
BEST PRACTICES
Alle gode kunderelationer starter med at sætte kunden i hjertet af organisationen - uanset om du arbejder i marketing, salg eller service. Derfor tager vi udgangspunkt i kunderejsen og viser det, vi kalder, "Best Practices" inden for CRM
Date
Tirsdag
19. november
Time
10.00
Location
ONLINE via WebEx
Price
Gratis
VORES OPSKRIFT PÅ KUNDEREJSEN
På denne InspirationsMorgen giver vi et indblik i, hvordan I kan arbejde optimalt med CRM og få mest mulig værdi ud af jeres CRM-data - og dermed jeres CRM-investering. Se vores Best Practices.
Webinar
Deltag på denne ONLINE InspirationsMorgen og få indblik i, hvordan du arbejder optimalt med CRM og får mest muligt ud af dine CRM-data.
Vi tager udgangspunkt i kunderejsen og vores "Relationship Loop" og viser, hvordan du med CRM kan sætte kunden i centrum, uanset om du arbejder med marketing, salg eller service.
Vi kommer hele produktpaletten rundt, og du får konkrete eksempler på, hvordan du kan:
- Generere leads fra hjemmesiden og kvalificere dem til salgsafdelingen. (Formularer, flows og automatisering).
- Håndtere og gennemføre salgsaktiviteter effektivt og struktureret for at sikre en god konverteringsrate og større omsætning. (Salgsguides, tilbudsskabeloner og dashboards).
- Inspirere og rådgive kunder gennem jævnlig dialog og besøg og leve op til kundernes forventninger og krav.
- Identificere kryds- og mersalgsmuligheder hos eksisterende kunder og øge kundernes værdi for virksomheden. (Udvalg).
- Lytte til kunderne - løbende spørge kunderne om alt fra supportoplevelser, NPS, anbefalinger og referencer - og følge op og handle på dette.
Altsammen baseret på vores "Best Practices" - eksempler, som du kan implementere i jeres organisation, når I skal arbejde kundecentreret.
Vi vil også vise nogle af de helt nye funktioner, som for nylig er blevet tilgængelige i SuperOffice, og som du måske ikke har taget i brug endnu.
Deltag og få ny inspiration.
Tid
Tirsdag, d. 19. november kl. 10.00 - 11.30
Sted
ONLINE via WebEx
Talere
Susan Laugaard Hansen & Mariann Antoniussen