FUNKTIONER I SUPEROFFICE MARKETING
SuperOffice Marketing tilbyder et sæt af funktioner, der giver dit marketingteam mulighed for at sende mere datadrevet og personaliseret marketing kommunikation, fange flere leads af høj kvalitet og forbedre resultaterne for dit brand baseret på dataanalyser.
HÅNDTERING AF LEADS
Saml alle dine leads ét sted og overvåg alle aktiviteter fra start til slut med automatisk dato-/tidsstempel samt sporing af leadkilde og aktivitetsstyring. Brug dina data til at oprette målrettede lister over modtagere og gør din kommunikation med dine leads og kunder mere personlig.
E-MAIL EDITOR
Design flottere og mere effektive e-mailkampagner med den indbyggede E-mail Editor. Få dit brands personlighed til at skinne igennem i hver eneste e-mail; drag & drop, justér, tilpas designelementer og indholdsblokke og tilføj CTA-knapper, sporede links, ikoner til sociale medier – alt sammen så dine e-mails fungerer godt på alle enheder.
SPORING
Følg åbningsrater og links og registrér svar fordelt på kilder. SuperOffice Marketing giver dig mulighed for at se præcis, hvem der har klikket på hvad, så du kan reagere på alle interaktioner og følge op med endnu mere målrettet kommunikation.
INTEGRERET RAPPORTERING
Opnå bedre kampagneresultater med integreret rapportering. SuperOffice Marketing visualiserer performancedata, så du kan træffe datadrevne beslutninger baseret på ægte brugeradfærd og sende mere relevant kommunikation.
PROFESSIONELLE WEBFORMULARER
Opret højt konverterende webformularer for at starte samtaler og høste flere leads. Formularerne i SuperOffice Marketing giver dig mulighed for at indsamle værdifulde data, automatisk opdatere din CRM-database og oprette målrettede opfølgningshandlinger, uden at der er behov for kodning.
LINKTRIGGERE
E-mailmarkedsføring er kun effektivt, hvis det resulterer i flere leads og øget salg. Linktriggere i SuperOffice Marketing giver dig mulighed for at indlede en bestemt handling, når en e-mailmodtager klikker på et link. Linktriggere kan tilpasses til at flagge en kunde med en bestemt interesse, tilføje vedkommende til en opfølgningsliste eller planlægge en aftale med en account manager.
GDPR-FUNKTIONALITET
Tillid er den mest værdifulde valuta i erhvervslivet. SuperOffice Marketing gør det nemt at værne om dine kunders privatliv og interesser. Overhold GDPR-reglerne ved at give dine kunder mulighed for at vælge deres abonnementspræferencer samt give eller trække deres samtykke til at gemme personlige oplysninger tilbage – via webformularer og bekræftelsesmails (double opt-in).
Samtidig med at du tager hensyn til deres privatliv, får du endnu mere ud af det ved at sende mere relevant markedsføringskommunikation til dem, der virkelig ønsker det.
DOUBLE OPT-INS & PERSONLIGE TAK-SIDER
Øg kvaliteten af de oplysninger, du modtager via webformularer, ved at tilføje et double opt-in-trin. Tilbyd din hjælp eller giv en god kundeoplevelse ved at oprette personlige "tak"-sider, der vises, når en webformular indsendes.
CHAT MED DINE KUNDER I REALTID
Live chat er et uundværligt værktøj i den moderne virksomhed, da det er en nemmere måde at komme i kontakt med kunderne på. Tilføj tillægsmodulet live chat til SuperOffice Marketing, så vil du kunne interagere med potentielle købere, mens de er på din hjemmeside, bede besøgende om kontaktoplysninger samt få en bedre forståelse af dine kunder og opfylde deres behov i realtid.
PROFESSIONEL HÅNDTERING AF AFVISTE E-MAILS
SuperOffice Marketing hjælper dig med at skelne mellem ikke-leverede mails (forsinket levering, midlertidig utilgængelighed af mailserver) og afviste mails (forkert adresse, ukendt domæne osv.), så du kan holde dine mailinglister opdaterede.
Er I klar til at forbedre jeres markedsføring ROI?
Få en gratis demo i dag. Vi har over 30 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at optimere deres arbejdsprocesser inden for marketing og få mest muligt ud af deres CRM løsning.
Vil du have del i vores viden omkring øget markedsføringseffekt?
Tilmeld dig Thrive with SuperOffice for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre dine markedsføringsprocesser og gøre relationer til god forretning.