Virksomheden
Asseco er en IT virksomhed, der arbejder med salg af konsulentydelser og forskellige IT løsninger, som de selv udvikler - altsammen med det formål at hjælpe med at håndtere forretningskritiske udfordringer i digitalt orienterede virksomheder.
De designer og udvikler teknologi med kompetente og innovative mennesker, og deres fokus er at udvikle forretningskritiske løsninger med mennesker i fokus for at maksimere potentialet og værdien for virksomheder og deres kunder.
Læs mere om Asseco.
Løsningen
Motivationen for at implementere et CRM system var et behov for et større antal salgssager at arbejde med, samt en nødvendighed af at kunne behandle personoplysninger korrekt i overensstemmelse med GDPR.
Vi har nu fået bedre styr på vores leadgenerering og kan målrette vores marketingaktiviteter langt bedre, fordi SuperOffice giver os styr på GDPR. Nu ved vi, hvem vi kan sende nyhedsbreve til, og vi får viden om, hvem der klikker på hvad. Desuden har vi fået forbedret vores salgsproces. Det giver os et langt bedre overblik over, hvilke sager der er åbne, igangværende, hvilke sager der skal have fokus, hvilke bliver lukket osv. Nu kan vi udtrække data fra SuperOffice til målinger, som giver os indsigt, vi kan agere på.
Se hvad Asseco selv siger i denne video.
Andre relevante kundehistorier
-
Dstny
SuperOffice er et ekstremt intuitivt program. Det skal være nemt for mine sælgere
-
Vitec
Efter vi har implementeret forandringen i vores Service Center, har vi næsten ikke fået nogen klager. Jeg kan sige, at vi får en masse “Wow” svar på vores service, hvilket er sjovt at læse.
-
Sharp
SuperOffice CRM giver vores salgsteam information, som sikrer dem en dybere forståelsen af de udfordringer, kunderne står over for.
Vil du vide, hvordan disse virksomheder har skabt vækst?
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få del i den viden vi har samlet, mens vi har hjulpet virksomheder med at forvandle relationer til omsætning.