Deltag på SuperOffice CRM-Tour: CHANGE 2024 på Islands Brygge i København! 
📅 Dato: 12. september

De gratis SuperOffice InspirationsMorgener for os kunder er guld værd

Nanette Markussen Administrative Coordinator

Virksomheden

Business Institute A/S har siden 1984 uddannet nogle af Danmarks førende erhvervsledere - altid med afsæt i erhvervslivets behov og visioner for fremtiden. 

De har Danmarks mest moderne uddannelses-platform til ledere og tilbyder fleksible og fremtidssikrede MBA og XBA uddannelser i Aalborg samt Nuuk og Sismiut i Grønland. 

På Business Institutes hjemmeside tilbyder de derudover under fanen "Insights" mulighed for at holde sig opdateret på den nyeste viden og tendenser inden for ledelse. Læs mere om Business Institute A/S

 

Det, der virkelig gør SuperOffice godt for os, er muligheden for at tilpasse opsætningen, så den passer lige til vores behov, og vi kan udnytte alle funktioner bedst muligt.

Nanette Markussen Administrative Coordinator

Løsningen

Den primære motivation til at migrere fra on-premises til SuperOffice CRM Online var den øgede fleksibilitet i licenssammensætningen. Business Institute har en meget dynamisk medarbejderstab, og det at kunne skrue op og ned og justere i de forskellige licenstyper var af god værdi.

Derudover havde Business Institute en ekstern IT partner, som de skulle bruge tid og ressourcer på at koordinere med, og i det hele taget ønskede Business Institute at koncentrere sig om anvendelsen af SuperOffice fremfor driften. Desuden fandt Business Institute ud af – da de gik Online – at de kunne rigtig meget i Administratormodulet selv, hvilket gjorde løsningen endnu mere smidig for dem.

Business Institute består af 9 medarbejdere. Deres årshjul styres via SuperOffice. 

SuperOffice CRM Online er en meget enkel løsning, for der er ingen integrationer og udelukkende SuperOffice kalender (ingen Outlook). Alle mails gemmes i SuperOffice. Selv om Business Institute udelukkende anvender standard funktionalitet, formår Business Institute alligevel stort set at styre alle processer gennem SuperOffice. 

Det gør de ved hjælp af SuperOffice Marketing, kundekort, udvalg og projekter (inkl. projektguide til f.eks. gennemførelse af en uddannelse). På kundekortet styres blandt andet hvor sandsynligt det er (via ”mere” siden) om en henvendelse bliver til en kunde. Faktisk er hele processen fra lead til kunde med til at sælge flere uddannelser til eksisterende kunder understøttet af SuperOffice hele vejen igennem. 

Rejsen fra papir til digitalisering har været relativt enkel, fordi SuperOffice understøtter stort set alle vores arbejdsprocesser. Det har givet os et virkelig godt overblik, da alt nu ligger digitalt.