Deltag på SuperOffice CRM-Tour: CHANGE 2024 på Islands Brygge i København! 
📅 Dato: 12. september

Jeg kan finde frem til al den viden, vi alle sammen har på tværs af hele organisationen, og gå ind på hver kunde inden et kundemøde f.eks. – så man er helt up-to-date.

Peter Bjergsted, Key Account Manager

Virksomheden

F. Engel er en familieejet tekstilvirksomhed etableret i 1927. De udvikler og markedsfører tøjmærker i brancherne arbejdstøj, modetøj og jagttøj. Lær mere om F. Engel her

Løsningen

I takt med F. Engels stigende vækstambitioner var de på udkig efter at effektivisere og arbejde endnu mere professionelt.

Helt lavpraktisk arbejdede sælgerne før med Excel- og Wordfiler, men manglede transparens og et system, som kunne samle al data om deres kunder og leverandører ét sted. 

De arbejder nu i en SuperOffice CRM løsning, som er tilpasset til deres egne behov baseret på et grundigt forarbejde.

Det årelange gode partnerskab mellem F. Engel og SuperOffice har sikret, at der løbende har været fokus på forbedringer og udvikling af processer.

I dag er F. Engels arbejdsprocesser velfungerende. Mere end 60 sælgere bruger SuperOffice dagligt, hvilket har optimeret salgsafdelingen resultater gevaldigt.

Se videoen og hør tre perspektiver på, hvordan SuperOffice har gjort livet lettere i forskellige funktioner i organisationen.

Hvis du vil høre mere om, hvordan SuperOffice kan gøre livet lettere for din virksomhed, så book en gratis demo.