Fantastisk indhold lige ved hånden
Vi har et bibliotek af indhold, der bare venter på dig. Hvis du er en eksisterende kunde, besøg vores Customer Community.
-
Guide
GDPR persondata tjekliste
-
Artikler
Sådan kan du følge op overfor dine kunder (Inkl. gratis skabeloner)
-
Artikler
Data-drevet beslutningstagning: Sådan kan du træffe smartere beslutninger for at skabe forretningsvækst
-
Produktblade
SuperOffice Service
-
Artikler
Net promoter score: Et værktøj til strategisk forretningsvækst
-
Webcast
Sharepoint document for
SuperOffice -
Webcast
CHANGE 2024
-
Video
Send målrettede emails med SuperOffice Udsendelse
-
Webcast
Byggefakta SMART og
SuperOffice CRM -
Artikler
8 gode grunde til at vælge cloud-baseret CRM til din virksomhed
-
Artikler
Salgsproces: En vejviser til bedre salgsresultater
-
Artikler
Hvorfor hader sælgere CRM? - 6 myter om CRM, som kan aflives
-
Artikler
Sådan opbygger du en værdifuld kundeservice vidensbase
-
Artikler
GDPR og Marketing: En guide til 2018
-
Artikler
Sådan skaber du en kundeorienteret strategi for din virksomhed
-
Artikler
Hvilke tre typer CRM-systemer er der? Anbefalinger, eksempler og tips til best practice
-
Video
Oprettelse, opdatering og styring af tilbud med SuperOffice
-
Webcast
Sælg mere med CRM
-
Artikler
5 farlige email marketing fejl, du bør undgå
-
Artikler
Sådan kan marketinghold bidrage til indtægtsvækst (med færre ressourcer)
-
Artikler
Kvalificering af leads: 10 velafprøvede strategier til sælgere
-
Webcast
Sustainable Customizations II - Automatisér dine prosesser
-
Artikler
Hvad er en Customer Engagement Platform, og hvorfor har du brug for den?
-
Artikler
Sådan kan kundeklager hjælpe din virksomhed
-
Webcast
Learn about the latest trends in B2B customer service in Europe
-
Artikler
Sådan kan en strategi for kundeoplevelsen hjælpe med at øge omsætningsvæksten (og skabe rentabilitet)
-
Artikler
Du kan indsamle bedre data og generere flere leads med integrerede webformularer
-
Artikler
7 fordele ved SaaS CRM
-
Artikler
5 trends omkring kundeoplevelsen som du bør kende i 2020
-
Webcast
Kom i gang med AI i SuperOffice 10
-
Artikler
Hvad er GDPR og hvilken betydning får det for din virksomhed?
-
Guide
Email marketing best practices
-
Webcast
InspirationsMorgen
CRM Best Practices -
Artikler
Forholdscirklen: SuperOffices innovative tilgang til kunderejsen
-
Artikler
GDPR og email marketing: En praktisk guide til B2B marketing
-
Guide
Rapport: Brug af CRM i B2B-virksomheder
-
Artikler
Hvordan succesrige salgsteams bruger CRM til at nå deres omsætningsmål
-
Webcast
Service og
Ticket Management -
Artikler
3 effektive måder at måle kundetilfredshed på
-
Webcast
Optimering af tilbudsprocesser
hos Danfoss Fire Safety -
Artikler
B2B Marketing: Hvordan kan du tiltrække, engagere og glæde dine kundeemner og kunder
-
Artikler
Sådan skaber du en email marketing strategi
-
Artikler
5 tips til at reducere svartider i kundeservice
-
Guide
GDPR og hvordan det ændrer dine kunderelationer
-
Webcast
Kundeloyalitet med NPS
-
Artikler
Sådan kan marketinghold få indflydelse på indtægt (ikke blot generering af leads)
-
Artikler
5 metoder til at lukke flere aftaler med CRM-software
-
Artikler
8 fordele ved kundeservice software
-
Artikler
Sådan bruges databerigelse til prospektering i B2B-salg
-
Guide
3 tips til at holde styr på dine kunder i en digital verden
-
Guide
European B2B Customer Service Report
-
Artikler
7 enkle måder at øge din kundebase på
-
Artikler
10 måder at styre din salgspipeline på
-
Artikler
Sådan udnytter bygge- og anlægsvirksomheder i stor vækst teknologi til at digitalisere deres forretning
-
Webcast
Optimer salgsprocessen med GetAccept
-
Guide
Marketing på kunderejsen er afgørende for succes
-
Artikler
Relationsmarketing: Sådan retter du fokus mod forretningsrelationer
-
Artikler
SuperOffice vs. HubSpot: Hvilken CRM er bedst for europæiske virksomheder?
-
Artikler
Sådan vil et 360-graders kundeoverblik hjælpe dig med at skabe vækst i din virksomhed
-
Artikler
9 gode grunde til at alle virksomheder har brug for live chat software (baseret på data)
-
Artikler
Hvorfor marketing gennem kunderejsen er central for at få forretningssucces
-
Artikler
Hvilke forskellige typer kundeservicesoftware findes der?
-
Video
Sådan gør du din Gmail indboks til et effektivt værktøj
-
Artikler
12 tips til straks at stoppe tab af kunder
-
Video
Skab de rigtige målgruppelister med SuperOffice
-
Webcast
Kom godt igang med Marketing Automation
-
Artikler
7 måder at lede et remote kundeservice team på
-
Artikler
Ny undersøgelse: 62% af virksomhederne besvarer ikke emails sendt til kundeservice
-
Artikler
Maksimer effektiviteten i din virksomhed med CRM-software
-
Artikler
7 tips til at levere den bedste kundeservice
-
Artikler
9 CRM funktioner I skal bruge til en vellykket strategi for jeres kunderelationer
-
Webcast
InspirationsMorgen - Nyheder i SuperOffice CRM 10
-
Artikler
8 tips til en vellykket implementering af dit nye CRM-system
-
Webcast
Sustainable Customizations - Tilpas SuperOffice til jeres behov
-
Video
Styring af salgsteams med SuperOffice
-
Artikler
3 trends, der former fremtiden for B2B-kundeservice
-
Artikler
Sådan påvirker GDPR dine kundedata
-
Artikler
7 gode grunde til, at du bør udskifte dit CRM-system
-
Artikler
5 måder at få nye kunder på med et CRM
-
Webcast
SuperOffice integreret med FaktaNet Live
-
Artikler
9 måder til at skalere kundesupport
-
Video
Håndtering af kundehenvendelser med SuperOffice Service
-
Webcast
Event Management
i SuperOffice CRM -
Guide
Thriving in tough times: A leader’s guide to successful growth
-
Artikler
5 velafprøvede måder til at forbedre fastholdelse af kunder og øge indtjeningen!
-
Webcast
God kundeservice og Customer Engagement Platform
-
Artikler
Bedste CRM software: sådan finder du det rigtige CRM til din virksomhed i 2021
-
Video
Styring af projekter i SuperOffice
-
Artikler
B2B Salg: Sådan kan du finde, engagere dig med og sælge til den moderne kunde (Med unikke salgsstrategier)
-
Webcast
Salesboard
-
Webcast
GDPR funktionalitet i SuperOffice CRM
-
Artikler
Fordele ved CRM: Sådan kan CRM forbedre dine kunderelationer
-
Artikler
Hvorfor ideelle kundeprofiler (ICP) betyder noget for at øge din omsætning
-
Guide
5 tips til kundeservice i verdensklasse.
-
Webcast
Projektstyring i SuperOffice
-
Artikler
De 3 største CRM-udfordringer (og hvordan man overvinder dem)
-
Webcast
InspirationsMorgen
Reklamationer, Service og nyheder -
Artikler
Sådan former digital transformation kundeoplevelsen
-
Artikler
9 personaliseringsstrategier til for marketing-, salgs- og kundesupportteams
-
Artikler
CRM-proces: Sådan kommunikerer du med dine kunder på en struktureret måde
-
Artikler
Kundesucces: Den mest effektive strategi til at reducere churn
-
Video
Sådan kan chat forbedre din kundekommunikation
-
Webcast
Professionel håndtering
af salgsforespørgsler -
Guide
10 uundværlige skabeloner til B2B email marketing
-
Artikler
10 gode grunde til, at sælgere har brug for CRM
-
Artikler
3 Tips til Bedste Praksis af Multi-Channel Kundesupport
-
Artikler
Afmystificering af AI, og hvorfor CRM og AI er et godt match
-
Artikler
3 måder til at give dine kunder en “WOW” oplevelse og overgå forventningerne
-
Artikler
5 CRM best practices, der forbedrer kundeforhold
-
Artikler
10 salgsfejl, som enhver sælger skal undgå!
-
Webcast
Målgrupper og Marketing
i SuperOffice -
Webcast
Skærmdesigner og
konfigurérbare arkiver -
Video
Styring af salgsmuligheder med SuperOffice
-
Artikler
CRM-strategi: en ensretning af mennesker, processer og teknologi
-
Video
Håndtering af dokumenter og emails i SuperOffice
-
Webcast
What's new
Nyheder i SuperOffice -
Guide
B2B email marketing Benchmarkrapport
-
Webcast
Fra egen server til skyen
-
Artikler
7 B2B vækst tendenser som du skal kende i 2020 (og derefter)
-
Artikler
GDPR & salg: Sådan finder du nye kunder fremover
-
Artikler
Sådan kan du bruge CRM til at forbedre kundeoplevelsen
-
Webcast
Nyheder i Superoffice CRM
og fokus på Service -
Artikler
11 vigtige tendenser og udvikling i bygge- og anlægsbranchen
-
Guide
Den store CRM guide
-
Artikler
Værdien af selvbetjening til kunder i den digitale tidsalder
-
Webcast
Sales Target Unlimited
i SuperOffice -
Artikler
5 salgsdashboards som eksperterne bruger til at øge omsætning!
-
Artikler
Ny undersøgelse: 21% af firmaerne besvarer ikke live chat support henvendelser
-
Artikler
5 måder at forbedre CX med kundeserviceautomatisering på
-
Webcast
Er du virkelig datadrevet?
m/ Dun & Bradstreet -
Video
Forbedret salgsproduktivitet med SuperOffice
-
Webcast
Kontraktstyring
-
Guide
9 måder hvorpå et CRM-system kan hjælpe dig med at forbedre kundeservice
-
Artikler
Sådan kan du levere god kundeservice (Fordele, eksempler, kundehistorier & anbefalinger)
-
Video
Få adgang til din CRM data hvor-som-helst med SuperOffice Mobile CRM
-
Artikler
9 eksempler på CRM automatisering til salg, marketing og service
-
Artikler
Grunden til, at du ikke har råd til at ignorere at sælge til eksisterende kunder
-
Webcast
Få styr på masterdata og GDPR (ERP + CRM)
-
Artikler
5 tips til at forbedre din kundeservice via omnichannel
-
Webcast
InspirationsMorgen
Times are Tough -
Artikler
CRM (Customer Relationship Management) er nøglen til at udnytte virksomhedernes vækstpotentiale.
-
Artikler
Sådan skabte det at sætte kunden først en markedsleder i Europa
-
Video
Hold styr på kundeinformation i SuperOffice
-
Artikler
Sådan udarbejder du kundeprofiler og køber personas
-
Artikler
Velkommen til den nye æra af kundeservice KPI’er
-
Artikler
CRM-adoption: Sådan øger du slutbrugeradoption
-
Webcast
Kom i gang med din kunderejse
-
Guide
7 email skabeloner til forbedret kundeservice.
-
Artikler
10 tips til god kundeservice
-
Produktblade
SuperOffice Sales
-
Webcast
Salgsstyring og
tilbudsopfølgning -
Webcast
Dashboards og
realtime rapportering -
Artikler
Leadexplorer: Sådan kan du udnytte trafikken på din hjemmeside
-
Artikler
Lead- og Opportunity Management: Nøglen til Salgssucces for B2B-virksomheder
-
Guide
12 email skabeloner til salg - klar til at sende i dag
-
Artikler
Sådan skaber CRM-teknologi en virksomhedskultur med kunden i centrum
-
Artikler
Kunderejsen: Vejen til øget vækst
-
Artikler
8 tips til at finde det rigtige CRM-system til din virksomhed
-
Guide
CRM business case template (PPT)
-
Artikler
6 rapporter, der inspirerer kundeservice
-
Guide
CRM-NPS-Håndbog
-
Artikler
5 tips til at bruge live chat til en bedre kundeoplevelse