SuperOffice lancerer ny brugeroplevelse og nye AI funktioner

SuperOffice lancerer ny brugeroplevelse og nye AI funktioner

SuperOffice lancerer ny brugeroplevelse og nye AI funktioner

Januar 2025 markerer en vigtig milepæl for SuperOffice med lanceringen af et re-designet brugerinterface og banebrydende kunstig intelligens (AI) funktionalitet. Formålet med disse opdateringer er at levere en mere smidig og mere intuitiv oplevelse og samtidig styrke SuperOffice’s position som en kundecentreret CRM leverandør. Denne udvikling kombinerer flere årtiers erfaring med CRM med avanceret teknologi for at hjælpe virksomheder med at opbygge stærkere relationer med deres kunder.

Mere end en opdatering: En vision for fremtiden

Introduktionen af disse nye funktioner er bare starten på SuperOffice's bredere vision. Dette er det første trin i en række forbedringer, som skal forme fremtiden for  SuperOffice’s kundecentrerede vision.

“Denne lancering repræsenterer et afgørende øjeblik for os som virksomhed. Vi er på en strategisk vækstrejse - hvor vi investerer i vores produkt, forbedrer vores teknologi og styrker vores rolle som relationsekspert i nutidens digitale æra,” siger Lars Engbork, CEO of SuperOffice.

“Vores mission er at styrke virksomheder ved at kombinere menneskelig ekspertise med de nyeste innovationer for at sikre, at de kan levere ekseptionelle kundeoplevelser.” 

Et frisk design og smartere værktøj

Det nye UI introducerer et moderne, brugervenligt design, der forenkler den måde brugerne interagerer med platformen. Kombineret med udrulningen af avanceret AI-drevet værktøj vil virksomheder få dybere indsigt, forbedre effektiviteten i arbejdsgange og skabe stærkere kunderelationer. Platformen vil leverer værdifulde indsigter til bedre styring af processer i f.eks. salg, hvor det kan hjælpe virksomheder med at identificere salgsmuligheder, følge fremdrift og lukke flere salgsaftaler mere effektivt.

Thomas Rødseth, Chief Product & Technology Officer, siger, “Med denne opdaterede oplevelse, leverer vi det, vores kunder har efterspurgt—et moderne, intuitivt interface kombineret med AI værktøj, der virkelig gør en forskel i deres daglige arbejde. AI funktioner såsom SuperOffice Copilot er designet til at øge produktivitet, automatisere rutineopgaver og spare tid. Alt i alt sikrer den forbedrede brugervenlighed, at vores brugere fokuserer på det, der betyder mest: at opbygge langvarige kunderelationer med deres kunder”. 

Erik Eide, Director of Product, tilføjer, “Vi imødekommer vores brugeres krav og behov. Dette er første trin i en række opdateringer, der løbende vil forbedre  SuperOffice-oplevelsen.”

SuperOffice new UI

Kilde: Nyt SuperOffice UI

Udrulning i faser sikrer en nem overgang

Det nye UI vil først være tilgængeligt for nye SuperOffice kunder fra januar 2025. Eksisterende kunder vil få adgang til opdateringerne i en faseopdelt udrulning for at sikre en nem overgang. Detaljeret information vil blive delt med eksisterende kunder forud for opdateringerne for at hjælpe dem med tilpasning til og fuld udnyttele af de nye funktioner.

Det bringer fremtiden

Denne januar-lancering er den første af mange trin i en strategisk plan med det formål at redefinere CRM landskabet. SuperOffice lover kontinuerlig innovation, hvor flere funktioner og opdateringer vil følge gennem hele 2025. Disse vil yderligere positionere virksomheden som en leder indenfor relationsdrevne, teknologiforstærkede CRM løsninger.