Deltag på SuperOffice CRM-Tour: CHANGE 2024 på Islands Brygge i København! 
📅 Dato: 12. september

Marketing på kunderejsen er afgørende for succes

Nogle virksomheder tror, at kunderejsen slutter, når et kundeemne bliver til en kunde. Det passer ikke! Rejsen fortsætter gennem hele relationen og i hver fase – fra første klik og hele vejen til en loyal ambassadør. Og I skal vide præcist, hvad der skal til, for at holde relationen i live.

Gør hvert kontaktpunkt til en triumf

Der er 7 faser i en typisk B2B kunderejse, og hver fase af denne rejse kræver en forskellig marketingtilgang for at overbevise jeres kunder om, at de skal blive ved med at handle hos jer.

Den rigtige marketingtaktik i hver fase af kunderejsen vil hjælpe jer med at øge værdien af jeres kunderelationer over tid, reducere churn og styrke brand-loyalitet.

Rent praktisk vil marketing på kunderejsen hjælpe jer med at:

  • Kortlægge jeres kundes rejse – forstå jeres idelle kunders behov og skræddersy jeres marketing til at passe til hvert eneste kontaktpunkt.
  • Styrke engagement og konvertering – implementere datadrevne strategier til at bearbejde leads og øge salget.
  • Gøre kundeemner til ambassadører – skabe tillid og loyalitet gennem rejsen, hvilke giver langvarige kunderelationer.

Lad os vise dig, hvordan I kan gøre det!

SÅDAN KLARER I MARKETING PÅ KUNDEREJSEN

Lær hvordan I kan bruge marketing til at styrke kunderelationer på tværs af hele kunderejsen. Hvilken taktik og strategier I kan benytte i hver fase, og hvordan marketing på kunderejsen hjælper jer med at gøre fremmede til loyale ambassadører.

Gratis download