På denne ONLINE InspirationsMorgen kan I få indblik i, hvordan I arbejder optimalt med CRM og får mest muligt ud af jeres CRM-data.
Vi tager udgangspunkt i kunderejsen og vores "Relationship Loop" og viser, hvordan I med CRM kan sætte kunden i centrum, uanset om det er i marketing, salg eller service.
Vi kommer hele produktpaletten rundt, og I får konkrete eksempler på, hvordan I kan:
- Generere leads fra hjemmesiden og kvalificere dem til salgsafdelingen. (Formularer, flows og automatisering).
- Håndtere og gennemføre salgsaktiviteter effektivt og struktureret for at sikre en god konverteringsrate og større omsætning. (Salgsguides, tilbudsskabeloner og dashboards).
- Inspirere og rådgive kunder gennem jævnlig dialog og besøg og leve op til kundernes forventninger og krav.
- Identificere kryds- og mersalgsmuligheder hos eksisterende kunder og øge kundernes værdi for virksomheden. (Udvalg).
- Lytte til kunderne - løbende spørge kunderne om alt fra supportoplevelser, NPS, anbefalinger og referencer - og følge op og handle på dette.
Altsammen baseret på vores "Best Practices" - eksempler, som I kan implementere i jeres organisation, når I skal arbejde kundecentreret.
Vi vil også vise nogle af de helt nye funktioner, som for nylig er blevet tilgængelige i SuperOffice, og som I måske ikke har taget i brug endnu.
Værterne på denne InspirationsMorgen er Mariann Antoniussen og Susan Laugaard Hansen.
Du er altid velkommen til at tage fat i os, hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information.