Deltag på SuperOffice CRM-Tour: CHANGE 2024 på Islands Brygge i København! 
📅 Dato: 12. september

InspirationsMorgen - CRM Best Practices

På denne ONLINE InspirationsMorgen kan I få indblik i, hvordan I arbejder optimalt med CRM og får mest muligt ud af jeres CRM-data.

Vi tager udgangspunkt i kunderejsen og vores "Relationship Loop" og viser, hvordan I med CRM kan sætte kunden i centrum, uanset om det er i marketing, salg eller service.

Vi kommer hele produktpaletten rundt, og I får konkrete eksempler på, hvordan I kan:

  • Generere leads fra hjemmesiden og kvalificere dem til salgsafdelingen. (Formularer, flows og automatisering).
  • Håndtere og gennemføre salgsaktiviteter effektivt og struktureret for at sikre en god konverteringsrate og større omsætning. (Salgsguides, tilbudsskabeloner og dashboards).
  • Inspirere og rådgive kunder gennem jævnlig dialog og besøg og leve op til kundernes forventninger og krav.
  • Identificere kryds- og mersalgsmuligheder hos eksisterende kunder og øge kundernes værdi for virksomheden. (Udvalg).
  • Lytte til kunderne - løbende spørge kunderne om alt fra supportoplevelser, NPS, anbefalinger og referencer - og følge op og handle på dette.

Altsammen baseret på vores "Best Practices" - eksempler, som I kan implementere i jeres organisation, når I skal arbejde kundecentreret.

Vi vil også vise nogle af de helt nye funktioner, som for nylig er blevet tilgængelige i SuperOffice, og som I måske ikke har taget i brug endnu.

Værterne på denne InspirationsMorgen er Mariann Antoniussen og Susan Laugaard Hansen.

Se præsentation

Du er altid velkommen til at tage fat i os, hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information.