I denne webcast kan du se, hvordan du effektivt kan få ryddet op i din CRM-database, så den bliver et stærkt værktøj for din virksomhed:
- Identificér irrelevante firmaer og forældede data
- Opdatér mangelfuld information og eliminér dubletter
- Skab et struktureret system og ensartede arbejdsgange, der gør det nemmere at finde kontakter og lave målrettede kampagner
- Undgå for mange manuelle rutiner, og derved fejlindtastninger og mangler.
- Gør CRM endnu mere værdifuldt med effektive integrationer og apps
Gennem oprydning skaber du ikke alene klarhed, men også et mere effektivt samarbejde i virksomheden - uden frustrerende fejl og tidsspild. En forårsrengøring, der giver din CRM-database nyt liv og sikrer, at du altid kan finde det, du leder efter.
Se med og få praktiske tips, der gør oprydningen overkommelig og værdifuld.
Vi fortæller selvfølgelig også om de seneste nyheder og forbedringer i SuperOffice CRM.
Webcast på dansk - præsenteret af Susan Laugaard Hansen, Mariann Antoniussen og Anders Dyre fra Siteshop.
Se præsentation.
Du er altid velkommen til at tage fat i os, hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information.