Når der kommer en forespørgsel ind via email eller en formular på hjemmesiden, så er det afgørende, at den håndteres professionelt.
Det er hverken let eller billigt at få nye kunder til at henvende sig, så når det sker, er det vigtigt, at kundens forespørgsel behandles hurtigt og præcist.
Uanset, om henvendelsen kommer fra en ny eller eksisterende kunde, kan I levere en meget bedre kundeoplevelse ved at anvende SuperOffice Service.
På dette webinar viser vi, hvordan I kan håndtere alle salgsforespøgsler i Service, hvor alle henvendelser får:
- Automatisk svar med det samme
- Kategorisering og prioritering
- En dedikeret medarbejder uden videresendte mails og gule sedler
Giv jeres eksisterende og nye kunder en endnu bedre købsoplevelse. Det er mere simpelt, end du tror, at komme i gang med et professionelt værktøj, der hjælper jer hver eneste dag.
Vil I også give jeres kunder adgang til en kundeportal, hvor kunden har adgang til selvbetjening? Få et smugkig på mulighederne med SuperOffice Customer Engagement Portal (CEP).
Webinaret afholdes på dansk af Jonas Kallan Langvad og Susan Laugaard Hansen.
Du er altid velkommen til at tage fat i os, hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information.