På webinaret får du indsigt i, hvordan det er at arbejde med tilbud og salgsmuligheder i SuperOffice. Du vil få præsenteret fordelene ved at anvende en Quote integration mellem SuperOffice og jeres ERP løsning (Økonomisystem).
På webinaret vil vi bl.a. gennemgå:
- Oprettelse af salgsmulighed
- Oprettelse og fremsendelse af tilbud
- Overskuelig oversigt til salgsopfølgning for internt og eksternt salg
- Pipeline og forecast oversigt
SuperOffice CRM er et ideelt værktøj til at arbejde med salgsmuligheder og tilbud, og uanset om du arbejder med dag-til-dag ordrer, eller om du arbejder med store og langstrakte projektsalg, kan SuperOffice Sales være med til at gøre din og dine kollegers hverdag lettere.
Du vil få indsigt i, hvordan det er at arbejde med ét system, uden at sælgeren skal forholde sig til flere forskellige systemer. Kort sagt: Lad sælgerne være gode til at sælge, og gør det let ved at arbejde i så få systemer som muligt.
P.s. På dette webinar kommer vi ikke ind på SuperOffice Mobile app, som ellers også kan være vigtig for sælgeren på landevejen.
Webinaret afholdes på dansk af Jonas Kallan Langvad og Orhan Kitir.
Du er altid velkommen til at tage fat i os, hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information.