På denne InspirationsMorgen vil vi vise, hvordan I med SuperOffice Service kan arbejde professionelt og effektivt med reklamationer og sagshåndtering generelt.
Reklamationer, forespørgsler og kundehenvendelser mv. håndteres nemt og smidigt i SuperOffice Service, så I kan skabe større kundetilfredshed samtidig med, at alle brugere har et 360 graders kundeoverblik og nem adgang til vidensdeling på tværs af afdelingerne i viksomheden.
Og I får adgang til at analysere jeres kundeservicedata og få viden om, hvor der er behov for at forbedre kvaliteten eller tilpasse ressourcerne i kundeserviceafdelingen. De dynamiske service dashboards giver indsigt og viden og understøtter medarbejderne i deres daglige arbejde med god kundeservice.
Til sidst tager vi et smugkig på nyhederne i SuperOffice: Først den nye In-App Learning funktion, som er på vej i SuperOffice Online. Vi kigger på vores nye notifikationer og runder af med ny AI-teknologi, som integreres i SuperOffice.
Webinaret afholdes på dansk af Mariann Antoniussen og Susan Laugaard Hansen.
Se præsentationer:
Du er altid velkommen til at tage fat i os, hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information.