På webinaret viser vi, hvordan SuperOffice CRM Cloud og Sharepoint kan integreres, samt hvilke fordele dette har for jeres miljø.
Med Sharepoint document til SuperOffice vil du bl.a. opnå, at:
- Flere medarbejdere kan skrive i samme dokumenter på samme tid
- Dokumenter kan tilgås fra både SuperOffice og Sharepoint
- Personer uden adgang til SuperOffice CRM (f.eks. eksterne partnere) kan få adgang til dokumenterne via delte Sharepoint-mapper
- Blive uafhængig af Webtools
Sharepoint integrationen forudsætter, at I har SuperOffice CRM Cloud, og at I benytter Sharepoint Online. Integrationen er en cloud-to-cloud integration og skal kun opsættes én gang af en administrator.
På webinaret viser vi:
- Opsætning af integrationen mellem SuperOffice og Sharepoint
- Eksempler på stifinderstrukturen for SuperOffice dokumenter, der gemmes via Sharepoint
- Migrering af eksisterende dokumenter til Sharepoint
- Metoden til selv at opsætte integrationen i jeres SuperOffice løsning efter dette webinar
Webinaret afholdes på dansk af Jonas Kallan Langvad og Mariann Antoniussen.
Du er altid velkommen til at tage fat i os, hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information.