På dette webinar vil vi først tage et kig i bakspejlet for at se, hvad 2023 bød på af nyheder i SuperOffice. Herefter kigger vi på kommende nye features, som snart introduceres i SuperOffice og kan hjælpe brugerne med at arbejde smartere og mere effektivt.
Med SuperOffice ønsker vi at levere en komplet CRM løsning med fokus på brugervenlighed og en god brugeroplevelse. Vi ønsker at levere en standardiseret CRM løsning med mulighed for tilpasning, så vores kunders ønsker og behov imødekommes bedst muligt, og deres CRM løsning giver mest mulig værdi.
Hver 3. uge kommer vi med mindre opdateringer til SuperOffice og jævnligt frigiver vi større nyheder, forbedringer og ny funktionalitet.
Vi har altid fingeren på pulsen i forhold til, hvad der rører sig på markedet, og lytter til, hvad vores kunder efterspørger.
Til sidst i webinaret præsenterer vi, hvad vores fokusområder er for resten af 2024. Der er spændende nyheder på vej. Så vil du være opdateret og på forkant, må du ikke gå glip af dette webinar.
Webinaret afholdes på dansk af Mariann Antoniussen og Susan Laugaard Hansen.
Du er altid velkommen til at tage fat i os, hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information.