Kunder ønsker svar nu, ikke i morgen. De forventer, at du hjælper dem med alt, hvad de har behov for, uden at de skal vente. Og jo længere det tager dig at svare, jo større risiko er der for at kunden forlader dig.
Og hvor professionelt agerer din virksomhed? Ved salg, hvilke sager de arbejder på i kundeservice, og ved kundeservice, hvilke kunder salg er i gang med at sælge til? Arbejder de i hver deres systemer, så de ikke har adgang til de samme data og dermed har forskellige informationer?
Dine kunder vil gerne kontakte dig gennem de kanaler, de plejer at bruge. De ønsker svar på deres spørgsmål og deres problemer løst, uanset om det sker digitalt eller personligt. Mange kunder oplever, at:
- Deres forespørgsler ikke bliver besvaret hurtigt nok
- Deres henvendelser bare ryger i et sort hul, og de hører aldrig mere
- Langsom og ineffektiv sagsbehandling
- Manglende kompetence og tillid
På dette webinar gennemgår vi SuperOffice Customer Engagement Platform, Customer Center, formularer og chat, som består af en vidensbase, hvor dine kunder kan hjælpe sig selv, online formularer på hjemmesiden og interagere med besøgende på din hjemmeside via chat. På webinaret vil vi se nærmere på, hvordan værktøjerne kan forstærke dialog med dine kunder og prospects igennem hele kunderejsen, da du har alt samlet i én platform. Få det fulde overblik over salg, dokumenter, emails, ordrebekræftelser, kontrakter og sager stillet til rådighed i dit CRM system for HELE virksomheden.
Tilmeld dig InspirationsWebinaret og se, hvordan SuperOffice Customer Engagement Platform kan hjælpe dig med at komme i kontakt og skabe dialog med dine kunder.
Præsenteret af:
Camilla Bergmann Hansen, SuperOffice - se præsentation
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte os.