Kundeloyalitet med NPS
Se eller gense vores webinar fra 10. september 2020. Her kan du høre om:
En loyal kunde vil følge dig i tykt og tyndt, anbefale og købe dine produkter og ignorere flirtende konkurrenter. Hvad mere kan man ønske sig af en kunde?
Der er mange virksomheder, som fokuserer mest på nysalg og glemmer, at 20% af de eksisterende kunder kan generere 80% af virksomhedens indtjening. Og omkostningerne ved at fastholde en eksisterende kunde er ca. fem til ti gange mindre end omkostningerne ved at skaffe en ny kunde. Stærk fokus på kundeloyalitet er derfor god og sund fornuft.
Derfor sætter vi på dette webinar fokus på, hvordan I kan digitalisere nogle forretningsprocesser om at få jeres kunders feedback.
Vi kommer ind på:
- SuperOffice introducerer vigtigheden af at arbejde med kundeloyalitet i CRM som en del af kunderejsen
- NPS.today præsenterer konceptet omkring målinger på diverse kundeoplevelser, muligheden for at handle rettidigt på respons og kundedata samt fordelen ved at have NPS integreret med sit CRM-system.
- Amesto viser, hvor nemt det er at udsende et NPS-spørgeskema, og hvordan NPS-data præsenterer sig, når de kommer tilbage i SuperOffice CRM.
Amesto Solutions har for nyligt frigivet en ny app "NPS for SuperOffice", - selvfølgelig - i den helt nye SuperOffice G9-version.
Beskrivelse af NPS for SuperOffice
NPS for SuperOffice sikrer dig et hurtigt overblik over den aktuelle kunderelation eller en given leverance, så du kan tage proaktiv og målrettet handling i din kontakt med kunden. NPS for SuperOffice er baseret på NPS.Today, det førende loyalitetsværktøj indenfor operationel NPS, og tilbyder dig en færdig NPS løsning med dashboards og trendkurver, fuldt integreret i din SuperOffice CRM.
Præsenteret af:
Pernille Møller Lund, SuperOffice - Se præsentation
Peter Tranberg Møller, NPS.today - Se præsentation
Søren Lyster, Amesto - Se præsentation
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte os.