Optimer Salgsprocessen
med GetAccept
Se eller gense vores webinar fra 18. november 2020. Her kan du høre om:
Mange virksomheder oplever i disse tider behovet for at digitalisere flere dele af virksomheden for at kunne følge med den “nye” virkelighed og den “nye” b2b købsproces, som er mere kompleks og digital i dag sammenlignet med for bare et år siden.
Ifølge en undersøgelse fra Gartner mener 77% af de adspurgte b2b beslutningstagere, at deres sidste købsbeslutning var svær og kompleks. I følge Brent Adamson, distinguished VP, Advisory hos Gartner er det svært for B2B virksomheder at sælge, men det er også blevet langt sværere at købe. Han siger:
“The single biggest challenge of selling today is not selling, it is actually our customer’s struggle to buy”.
Hvordan kan din salgsafdeling tilpasse sig de nye udfordringer, støtte køberen bedst muligt i købsprocessen, og hvilke muligheder åbner det op for?
På dette webinar sætter vi fokus på, hvordan du med hjælp fra SuperOffice Salgsguide kan bygge en stærk salgspraksis og konstant kan holde din pipeline varm med nye leads og i samspil med GetAccept optimere salgsprocessen med sales enablement. Det indebærer blandt andet kontrakthåndtering, smart opfølgning, dataindsigt og sikker eSignering.
Præsenteret af:
Pernille Møller Lund, SuperOffice - Se præsentation
Peter Haahr Rasmussen, GetAccept - Se præsentation
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte os.