InspirationsWebinar
Projektstyring i SuperOffice
Se eller gense vores webinar fra 9. december 2020. Her kan du høre om:
Vidste du, at du i SuperOffice - helt standard - har mulighed for at håndtere projekter? Du kan arbejde med forskellige typer af projekter, tilknytte personer, oprette aktiviteter og linke til salg, andre projekter eller noget helt tredje. Ved hjælp af projektguides kan du blive hjulpet med planlægning af projektet og huske relevante milepæle i projektforløbet. Via udvalg og dashboards kan du få overblik over igangværende projekter og deres status.
På dette InspirationsWebinar gennemgår vi 3 forskellige måder at anvende projekter i SuperOffice:
- Kontraktstyring – har du brug for at kunne håndtere kontrakter med udløbsdato, opsigelsesvarsel, kontraktvilkår og vigtige dokumenter, kan du bruge projekter.
- Events - kan håndteres nemt i SuperOffice. Både planlægning, praktisk information fra forskellige leverandører, visning af deltagere og salgsmulighederne kan samles i et projekt.
- Leverancer – med overlevering fra salgsafdelingen, opgavestyring, involverede projektdeltagere, milepæle, opfølgninger osv. bliver professionelt håndteret i et projekt.
Præsenteret af:
Camilla Bergmann Hansen, SuperOffice - Se præsentation
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte os.