Deltag på SuperOffice CRM-Tour: CHANGE 2024 på Islands Brygge i København! 
📅 Dato: 12. september

Mød ledelsen

Mens vi fortsætter med at innovere inden for CRM, bringer vores ledelsesteam en bred vifte af ekspertise og forretningsviden, der afspejler industriens skiftende behov og udfordringer.

De er dedikerede til at fremme digital transformation, fremme innovation, opbygge varige relationer og, vigtigst af alt, sikre vores kunders succes ved at omsætte deres vækstvisioner til virkelighed.

  • Lars Engbork, CEO – Chief Executive Officer

    Lars kom til SuperOffice som administrerende direktør i løbet af 2024. Før han kom til SuperOffice var han administrerende direktør hos Visma e-conomic, hvor han spillede en væsentlig rolle i Vismas vækst, ledede et team på 450 medarbejdere som betjener 200.000 erhvervskunder. Lars har også været Nordic Innovation Director hos Oracle og haft flere Vice President-stillinger hos SimCorp. Han studerede på Copenhagen Business School og har en MBA fra Henley Business School. Lars er også den tidligere rådgiver for Industri-, Erhvervs- og Finansministeriet med fokus på at reducere bureaukratiske hindringer for at effektivisere forretningsdriften.

  • Ole Erlend Vormeland, CFO – Chief Financial Officer

    Ole Erlend Vormeland har arbejdet som CFO for SuperOffice siden 2006. Som CFO har han hovedsageligt fokus på alle områder relateret til at styre de økonomiske aspekter for SuperOffice Gruppen, inkl. overholdelse af love og regler, bogholderi, finansiel planlægning, analyser og finansiel rapportering. Derudover står han for de finansielle processer, som forbedrer kundernes langsigtede relationer med SuperOffice. Udenfor kontoret er han en stor fan af udendørs aktiviteter, specielt langrendskiløb og cykling. Han arbejder som frivillig i den lokale skiklub og håber på, at den næste generation vil blive lige så entusiastisk omkring udendørsaktiviteter.

  • Thomas Rødseth, CPTO – Chief Product and Technology Officer

    Thomas Rødseth er Chief Product and Technology Officer (CPTO) hos SuperOffice. Med stor erfaring med at lede produkt- og teknologiteams i lignende SaaS-startups og scale-ups, er Thomas fokuseret på at forbedre SuperOffices kundecentrerede produkter gennem automatisering og strømlinet kundedialog. Han sigter mod at skabe smartere løsninger til nuværende og fremtidige kunder, idet han prioriterer exceptionelle brugeroplevelser.

  • Camilla Heidenreich Bommen, CSO – Chief Solutions Officer

    Camilla er Chief Solutions Officer, ansvarlig for at drive strategien og visionen for Consulting i SuperOffice. Hun er en erfaren leder med 25+ års erfaring inden for salg, rådgivning og teknologi. Hun har tidligere haft stillingen som administrerende direktør for SuperOffice Norge og før dette var hun konsulentdirektør for Norge. Camilla har en Master of Business and Economics med speciale i organisationspsykologi. Hun brænder for at hjælpe virksomheder med at vokse og øge deres konkurrenceevne gennem CRM. 

  • Bettina Isabelle Berntsen, CMO – Chief Marketing Officer

    Bettina Berntsen er Chief Marketing Officer (CMO) hos SuperOffice. Med mere end ti års erfaring inden for marketing og salg, med speciale i B2B SaaS, fører Bettina an i vækstrejser gennem innovative marketingstrategier og -programmer. Hun og hendes team er dedikerede til at lancere effektive initiativer, der bringer SuperOffice til nye højder i det konkurrenceprægede marked for CRM-platforme.

  • Erlend Mohus, Strategy Director & Head of Sustainability Committee

    Erlend leder den overordnede virksomhedsstrategi for SuperOffice. Han samarbejder med forskellige afdelinger for at fastlægge virksomhedens fremtidige retning og de metoder, vi skal anvende for at nå vores mål. Erlend har en teknisk og økonomisk baggrund og anvender matematik og fakta med strategisk tænkning for, at hjælpe virksomheden med at løse komplekse udfordringer på en logisk måde. En af disse udfordringer er bæredygtighed, hvor Erlend er med til at bestemme, hvordan vi griber fremtiden an ved at lede vores bæredygtighedsudvalg. Når han ikke arbejder, bruger han sin tid udendørs, hvor han er aktiv på en række aktiviteter, men du vil højst sandsynligt finde ham i bjergene med ski eller dyrke en form for konkurrencesport.

  • Jessica Hartenberger, Head of People

    I 2022 blev Jessica en del af SuperOffice som virksomhedens første Head of People. Det siges, at den gennemsnitlige person tilbringer en tredjedel af deres liv med at arbejde, og Jessica brænder for at gøre denne tredjedel af folks liv så givende og spændende som muligt. Før hun kom til SuperOffice, var hun Head of Internal Communications hos Sector Alarm og havde forskellige roller inden for HR hos PA Consulting og DNV. Hun har en kandidatgrad i økonomi og erhvervsadministration fra Norges Handelshøyskole (NHH). Uden for arbejdet nyder Jessica tidlige morgentræninger og eventyr med familie og venner.

  • Julija Ražanskienė, Managing Director – SuperOffice UAB

    Julija blev en del af SuperOffice Customer Experience Center tilbage i 2016. Over tid har hendes opgaver skiftet mere og mere fra at være ren produktspecialist til at fokusere på personale- og projektledelse. Hendes hovedopgave i dag er at opnå teamets tillid ved at skabe et trygt arbejdsmiljø, forbedre operationel effektivitet og fokusere på muligheder for videnudvikling. Julijas uddannelsesmæssige baggrund er blandet og omfatter socialantropologisk udvikling og lingvistiske studier både i Norge og Litauen, samt en uddybning af hendes viden inden for softwareteknologier. Uden for arbejdet handler Julijas liv om hendes familie og venner.