SuperOffice partnere
Vores SuperOffice eksperter er sammen med vores netværk af kompetente partnere klar til at hjælpe jer med at få den bedst mulige oplevelse med SuperOffice. Udover en dyb kendskab til CRM og SuperOffice-kompetencer tilbyder vores partnere også komplementerende og værdiskabende produkter og ydelser til jer som kunde. Det kan være rådgivning, specifikke brancheløsninger, tillægsmoduler, skæddersyede eller standard app's og meget mere.
Uanset om I har brug for hjælp til implementering, opsætning af jeres forretningsprocesser, migrering af data, uddannelse, specielle integrationer eller hjælp til at få jeres løsning til at understøtte den måde, I arbejder på, har vi en partner, som kan hjælpe jer.
Partners
-
Amesto Solutions
Amesto Solutions er en skandinavisk forhandler af SuperOffice CRM med kontorer på 12 lokationer i Norden. De har ekspertise og leverer løsninger indenfor tre hovedområder; CRM, ERP og HRM. Amesto Solutions har også et team af dygtige medarbejdere, som udvikler moduler og værktøjer, der er tilgængelige til SuperOffice CRM i skyen eller on-premises.
-
All-CRM
All-CRM leverer skæddersyede SuperOffice CRM løsninger. Apps indeholder EmailPreview, som straks viser indhold af en email, PDF, dokument eller billede direkte i minikortet i SuperOffice, og LinkedIn Connector, som forbinder dine LinkedIn kontakter til din SuperOffice og importerer dine forretningskontakter direkte ind i dit CRM system.
-
Business Analyze
Business Analyze tilbyder et værktøj til ledere, teams og enkeltpersoner, som gør det helt enkelt at samle, analysere og præsentere data visuelt, på en måde som brugere kan se og bruge i deres daglige arbejde.
-
ConnectMyApps
ConnectMyApps er en cloud-baseret platform med færdige integrationer mellem de mest almindelige forretningsapplikationer som f.eks. regnskab, fakturering, CRM, e-handel med mere. Disse integrationer fokuserer typisk på synkronisering af data og fjerner tidskrævende administrative opgaver, sparer tid for dig og sikrer, at du har adgang til opdateret information, når du har brug for det.
-
Cloudify
Cloudify er integrationsspecialist med omfattende viden om, hvordan man bruger cloudbaserede integrationsplatforme såsom Zapier; en platform der kan forbinde SuperOffice CRM Online til mere en tusinde andre forretningsapplikationer. Som medlem af Zapiers Expert Panel hjælper Cloudify virksomheder med at automatisere og strømline deres værdikæde fra A til Z; fra kortlægning af behov for automatisering, anbefaling af løsninger, defination og implementering af workflows til styring og supportering af Zapier workflows.
-
eMarketeer
eMarketeer leverer en automatiseret marketingløsning, som er fuldt integreret med SuperOffice. De tilbyder en række værktøjer, som understøtter marketingmedarbejderen med leadgenerering, opfølgning og styring af marketingkampagner som de vigtigste områder.
-
Ganske Enkelt
Ganske Enkelt har stor brancheerfaring og hjælper virksomheder med at implementere deres CRM strategier med SuperOffice. Derudover udvikler de en hel familie af applikationer, som er designet til at forbedre SuperOffice oplevelsen yderligere. Dette inkluderer apps til prospectdata og til at sende SMS direkte fra SuperOffice.
-
i-Centrum
i-Centrum er en systemintegrator, som fokuserer på processer indenfor CRM. De skaber også standardmoduler, som udbygger og udvider SuperOffice enten online eller onsite. Med i deres portfolio er integrationer til Click, Bisnode, Dunn & Bradstreet, GetAccept og flere. De tilbyder også en gratis app, som gør det muligt at tilføje geodata i din SuperOffice løsning.
-
InfoBridge Software
InfoBridge tilbyder synkronisering af kalenderen mellem SuperOffice CRM og Microsoft Exchange, Office 365, Google for Work eller IBM Lotus Notes. Derudover tilbyder InfoBridge en række standardværktøjer og moduler, som tilfører værdi til dine CRM processer såvel som hjælper kunderne med tilpassede integrationer og løsninger.
-
Keyforce
Keyforce tilbyder standard integrationsløsninger mellem SuperOffice og ERP systemer inklusiv løsninger fra Visma og Microsoft. Keyforce tilbyder også en række tillægsmoduler, som udvider SuperOffice og understøtter dine CRM processer. Det gælder bl.a. et modul til hurtig registrering af nye kontaktdata, et avanceret SMS modul og brancheløsninger til engros og media.
-
ON IT
ON IT er et specialistfirma, som leverer konsulentydelser, apps og integrationer, hovedsageligt til løsninger fra Visma Software. ON IT tilbyder en Visma.net Sync til SuperOffice, som giver dig mulighed for nemt at synkronisere kunder, leverandører og kontakter mellem Visma.net og SuperOffice. Visma.net er Visma's flagskib - en ERP løsning i skyen og benyttet af tusinde af kunder hver dag.
-
Siteshop
Siteshop tilbyder en række apps, der tilfører værdi til dine arbejdsgange og data i SuperOffice. Apps der på en nem måde integrerer data fra Bisnode, FaktaNet Live, APSIS, Leadenhancer eller dit regnskabssystem (e·conomic, Uniconta, Business Central, Navision, AX, SAP, Visma m.fl.) med SuperOffice. Siteshop samler alle dine forretningssystemer og data i SuperOffice.
-
SP softwarepartner
SP softwarepartner giver SuperOffice kunder en række web-baserede add-on moduler og apps. De er specielt strærke i integration af SuperOffice med ERP løsningen, og de har også frigivet en standard telefon-connector i vores App Store. SP CTI Enhancer app'en forbinder dit telefonsystem med din SuperOffice CRM Online, for at du kan optimere dit workflow med dine kunder og kundeemner og arbejde smartere.
-
Visma Consulting
Visma Consulting hjælper både offentlige og private virksomheder med at udvikle, modernisere og vedligeholde IT-løsninger. Med deres løsning, Visma Addo, kan du strømline din underskriftsprocedure og gemme dine underskrevede dokumenter direkte i SuperOffice. Løsningen giver dig mulighed for at sende dokumenter via email eller tekstbesked, og dine klienter kan underskrive dem hvor-som-helst og når-som-helst - på deres smartphone, tablet eller PC.
-
Amesto Solutions
Amesto Solutions har specialiseret sig i tillægsmoduler og løsninger, som kan tilpasse SuperOffice til kundens individuelle behov. Deres standardmoduler giver mulighed for at integrere SuperOffice med andre systemer inklusiv en række ERP-systemer, telefonsystemer og forskellige online services. Amesto Solutions har et internationalt netværk af partnere, som er uddannet i at sælge og levere deres produkter.
Besøg vores App Store
App's til udvidelse af din CRM Online løsning